اقای اژه ای بزرگوار شما مدعی العموم این مردم هستید .خواهشا از کشور انگلیس که از در دوستی وارد این خاک شد وبا حیله باعث مرگ نیمی از مردم شد شکایت کنید نکند خون نیمی از این ملت ارزش شکایت نداره .دوم از المان که با فروش مواد شیمیایی باعث شهید شدن هزاران جوان ایرانی شد .همیشه دست بالا بگیرید .
13:32 - 24 November 2023

1531 Views