@Amir_hs93 April 2024Replying toاحمد جانجان رو دنبال میکنید 😂🤣خسته نباشید، فهمیدیم نظرات اقتصادیتون از کجا میاد
@Sh_Tanhaa3 April 2024Replying toاستاذکم رائفیپور، دیگه از لیبرالهایی مثل احمدجانجان هم سبقت گرفته.پس فرمایش صریح رهبری در این باب چه میشود؟ شما که ادعای ولایتمداریت گوش فلک رو کر کرده!
@Sh_Tanhaa3 April 2024Replying toببین جناب رائفی!این حرفهای جانجان زمان دلار ۴۲۰۰ هم تکرار میشد. دلار ۴۰۰هزارتومن هم بشه همین حرفها رو میزنه.تو تکلیفت رو روشن کن که نفوذی هستی یا نادان که بر طبل دلاریکردن اقتصاد ایران میکوبی!
@Sh_Tanhaa3 April 2024Replying toآقای رائفیپور!شما شاید آخرالزمانشناس و صهیونستیز خوبی باشی! ولی بهتره بدونی منویات اقتصادیت برای ایران، عینا مطابق میل صهیونیستهاست.۴۰ساله دقیقا داره به همین حرفا عمل میشه که این شده وضع فلاکتبار اقتصاد کشور و نارضایتی ملت و محافظهکارشدن حاکمیت!ناخواسته خیانت نکن برادر!
@user1708773253823 April 2024Replying toصد رحمت به سعید لیلاز و موسی غنینژاد که ادعای ولایتمدار بودن ندارنو از این حرفا میزنن
@Hhdhhd3 April 2024Replying toچرا bbc, voa و ایران اینترنشنال هم مخالفتی با جهانیسازی قیمت ها و نسخههای صندوق بین المللی پول (imf) ندارند ؟
@Ahmad_Soltani3 April 2024Replying toماشین حسابتون خرابه عزیز! بدم بزنید؟با اون فرضیات، قیمت میشه ۵۰ میلیون نه ۳۰!!در ثانی سود زنجیره تامین از قطعه ساز تا خودروساز هم که با افزایش قیمت مواد اولیه میاد رو قیمت، محاسبه نشده!هر چقدر هم باشه نباید فولاد ما با بورس فلزات لندن و دلاری قیمت پایه بخوره! بازار لندن به اینجا چه ربطی داره؟
@Gilan33 April 2024Replying toخب چرا خودروساز داره انقدر گرون میده؟ چقدر بابت دلالی و حرامخواری دیگران تاوان بدیم؟! تفاوت قیمت تمام شده فولاد با خودرو، تفاوت قیمت پیش فروش با بازار، تفاوت قیمت مدلهای سال جدید و قدیم درحالیکه زیادم به آپشنش اضافه نشده... اینا واقعاً بازیهای کثیفی هستن.
@Meshkat_n723 April 2024Replying toمردم گناهی ندارد، بعضی به ظاهر انقلابی، کمر همت به تحمیق افکار عمومی بسته اند و سیاست های شکست خورده کمونیستی را ترویج می کنند. متاسفانه حرف هایی به ظاهر زیبا و در عمل اشتباه که کشور را دچار بی عملی و انفعال شدید در موضوعات مختلف کرده و فرصت های طلایی را زائل می کند.
@Saghebonline3 April 2024Replying toآهان سر دو سه درصد ارزونی،فولاد ایران را به قیمت فولاد لندن به تولید کننده خودمان برای جلوگیری از قاچاق میفروشند اسسسسسستاد؟!!!!!
@Amirhossein_hosseini_ir3 April 2024Replying toاقتصاد ماشینحساببازی نیست که با دانستن ریاضی در حد راهنمایی بتوان نظر داد!!ترجمه حرف ایشان هم گران کردن است..از رنجی که میبریم اظهار نظر الفاظ غیرکارشناسی و مضر و لیبرالپسند توسط برخی بزرگواران است که از گفتگو هم فراریاند..https://virasty.com/Amirhossein_hosseini_ir/1712145634741452285این متن را همیشه برای تحلیل متون رائفی مبنا قرار دهید.معترف است بدون اتکا به دانش اقتصاد، سرانگشتی و با ماشین حساب نظراتش را مینویسد.همین برای اهل معرفت کافی است تا تفاوت نگاه حکمرانی با ماشینحساببازی را دریابند و اسیر پروپاگاندای لشکر سایبری افراد برای تشخیص حقیقت نشوند.Show this thread
@AbbasTheGreat3 April 2024Replying toوقتی زیر قیمت بازار بخوای چیزی بفروشی تهش میشه قاچاق، کاهش سرمایه گذاری در اون صنعت (عمرا بفهمند کاهش سرمایه گذاری چه تبعاتی داره) ، کاهش درآمد و ضرر تولید کننده و سود دلال. حالا اگه یه عده مغزشون کشید این چیزها رو درک کنند. آی کیوشون پائینه نمی فهمند.
@Rami73 April 2024Replying toشما فکر کردی فقط بدنه خودرو فلز؟اکثر قطعات از فلز ساخته شدن ، بقیه لوازم از محصولات پتروشیمین مشکل تولید کننده این که به قیمت جهانی در بورس کالا تازه رقابت برگزار میشه ، تازه ممکن از قیمت جهانی هم عبور کنه، میتونن قانونی وضع کنن که در بورس کالا حداکثر قیمت پیشنهادی در سیمان و غیره ۱۰ ٪کمترازجهانی