یا اباصالح المهدی ادرکنی 😭😭
@Ehsanmotamedy26 July 2024اسراییل ماهیت خود را که شرور و خبیث و جنایتکار است به نحو احسنت برای مردم درستکار و حق طلب و آزادی خواه جهان عیان کرده و باطل مشخص و حق به رهبری سیدعلی خامنه ای است وچون حق آمده باطل نابود شونده است حتما آیه قرآن
@Ehsanmotamedy26 July 2024بنده یک قرآن را از بیت المال به یک بچه که قرآن حفظ میکرد دادم الان نمیدانم جواب خدا را چی بدم بعد طرف سکه پران و تراول نشان آن هم به خواص بعد برادران عزیز این فرد مسخره را بعنوان کارامد و انقلابی تشویق و امکانات کشور را شدیدا به او دادند و به نیروها گفتند باید به او رای بدهی
@Ghasem__soleymani26 July 2024انصافا سواله برای من چرا دولتها اجازه نمیدن خود مردم تکلیف این * های کودک کش رو روشن کنن ؟
@Mehde126 July 2024Replying toخدایا تاوان خون این کودکان را با فروپاشی امریکا بدست ترامپ قرار بده تامصداق دعای شَر آنان را به خودشان بازگردان باشد انشالله به اذن الله #الهم_عجل_لولیک_الفرج #غزه #فلسطین #امام_حسین #امام_زمان #کربلا
@Rr13690026 July 2024Replying toتشویق نتانیاهوی جنایتکار در کنگره آمریکا نتیجه ای جز این تصویر نخواهد داشت😭😭😭😭
@SD119226 July 2024براداران و خواهران ایمانی ابراز احساسات شما ستودنی ست ولی الان فقط جای ابراز احساسات فقط نیست هر کدوممون میتونیم در ماه، در حد توانمون کمک مالی به مردم غزه ،یمن ،مقاومت داشته باشیم پس یاعلی بگیم در کنار ابراز احساسات و مرگ بر اسرائیل گفتنمامون حتما کمک ماهیانه مون رو تا نابودی اسرائیل داشته باشیم
@SD119226 July 2024کمک مالی به غزه ،هر ماه تا نابودی اسرائیل وبازسازی فلسطین عزیز را فراموش نکنیم (پرداخت وجوهات شرعی سایت رهبری) Leader.irhttps://www.leader.ir/fa/moniesدر این بخش وارد بخش کمک ها بشید و انتخاب کنید و پرداخت را ادامه دهید👇
@Salarrezaei26 July 2024Replying to andhttps://virasty.com/Nopadid/1721929867836592678.............2 MB
@Mester_reza26 July 2024Replying toاحساس سوختن به تماشا نمی شود....🥺🥺یا صاحب الزمان العجل العجل العجل...
@user16826788374826 July 2024Replying toآقای رائفی پور دلسوز نظامه ولی شااید مثل همه ما اشتباهاتی داشته باشه نباید بهش جسارت کنیم
@kheybarshekan426 July 2024اینو که آقای جلیلی هم گفتن جناب پزشکیان!همون آمریکا نفتی که از عربستان میگیره روبه فرآورده تبدیل میکنه به صورت سوخت هم مصرف میکنه هم میفروشه به کشورای دیگه! لاستیکشم تولیدمیکنه.شمایاسواد اقتصادی ندارین یااطلاعی ندارین که اقای جلیلی گفت پتروپالایشگاه تاسیس کنیم تاخودمان فرآورده تولید کنیم نریم بخریم!