هرچی بیشتر با عرزشی ها بحث میکنم بیشتر احساس مبتلا شدن به زوال عقل میکنم#گون #اینترنت #اینترنت_آزاد
01:11 - 30 March 2026

17 Reactions
566 Views


5 Replies

@Mohammad31430 March 2026
Replying to
عزیزم حق داری چون می فهمی هیچ استدلال عقلانی نداری در جوابشون بگی🤣

Profile picture of ‌در انتظار ظهور ...‌
@user17745178665531 March 2026
Replying to
چون عقل نداری 🤣🤣

@Mnhp_3331 April 2026
Replying to
جسارتا باید بگم که : اگه عقلی داشته باشید🙌🏻

Profile picture of ‌Nesa .‌
@Una_mujeer1 April 2026
Replying to
اشکال نداره، کتاب‌ جدید هم که‌ میخونی، تازه متوجه چیزایی میشی که نمیدونستی.همیشه آدم دانا و علم درهای جدیدی به روی شما باز میکنه.