شما عرزشی ها از دم آدم کش و مزخرفیدبحث کردن باهاتون بی فایدس
This post was deleted by the post author.
@Abas_sebil4 April 2026Replying to and 4 othersشما عرزشی ها از دم آدم کش و مزخرفیدبحث کردن باهاتون بی فایدس
@Abas_sebil4 April 2026آقا حامد بلاک کردی ولی من حرفمو میزنمکسی که بخواد کشتار معترضان رو رواج بده و کشته شدن سی هزار معترص رو به تمسخر هموطن من نیستاز جمله شما و دوستانتوندرضمن حرف من هیچ بیانی راجب زیر پا گذاشتن خون هموطنانم نداشتاین که بخواید منو وطن فروش و خائن بشمرید برداشت شماست
عباس سیبیل Replied
@Una_mujeer1 April 2026Replying toاشکال نداره، کتاب جدید هم که میخونی، تازه متوجه چیزایی میشی که نمیدونستی.همیشه آدم دانا و علم درهای جدیدی به روی شما باز میکنه.
@Abas_sebil1 April 2026Replying toاما ما تنها چیزی که از دوستان عرزشی شما دیدیمبی احترامی و فحش ناموس و بی منطقی بود
عباس سیبیل Replied
@MrKhabar_ir1 April 2026قرار هرشب ما کف میدان برای وطن #فردیس_البرز#مجموعه_فرهنگی_مکتب_الزهرا_فردیس#کف_میدان#وطن#جمهوری_اسلامی_ایران.…Show more2 MB
@Abas_sebil1 April 2026Replying toاگه این قراره از وطن دفاع کنه پس بنظرم از همین الان باید فاتحه ی وطن رو خوند#اینترنت #اینترنت_آزاد #گوون #گنگ_تعاملی
This post was deleted by the post author.
عباس سیبیل Replied
@Hadi091430 March 2026Replying to and 3 othersماسطل عن طلب فارسی زبان صهیونیستی درایران داریم که میخواد ده میلیون ادم کف خیابون روبکشه وبه تیربرق اویزان کنه،ایرانی شیعه هم داریم که پای وطنش ایستاده تاپای جان،،،،عراق حذب بعث صدام داشت وداره ،شیعه وسنی طرفدارایران هم داره،،،
@Helya88hh30 March 2026Replying to and 4 othersعراق (بابل) مرکز حکومت کوروش کبیر بود. عراق هزاران سال خاک ایران بود و اکثر مردم عراق dna. ایرانی هم دارن.حمله عراق به ایران، به خواست cia. امریکا؛ با پول و سلاح های امریکایی جهت تجزیه خوزستان بود. همون امریکایی که برخی ایرانیا باسن ترامپو میبوسن! قاتل ۵۰۰ هزار شهید امریکاس، صدام هم که جهنمه.
@Abas_sebil30 March 2026Replying to and 4 othersینی اگه آمریکا بیاد به تو پول و سلاح بده میری مردم بی گناه رو میکشی؟قطعا نهچون توی وجود هر انسانی چیزی به اسم شرف وجود دارهولی عراقی ها اونقدر بی وجود بودن که شرف خودشون رو با پول به آمریکا فروختن و حتا الان هم مستعمره همون آمریکانمیخواد با این چرتو پرتا ورود متجاوزا به وطنمون رو لاپوشونی کنی
@Helya88hh30 March 2026Replying to and 4 othersتا جایی که من خبر دارم امریکایی های بچه باز دارن میان جزایر ایرانو اشغال کنن نه عراقیا.
@Helya88hh30 March 2026Replying to and 4 othersسعید طوسی هم باید اعدام بشه. سعید طوسی ۱ نفره ولی جزیره اپستین شبکه ای گسترده برای ترافیک زنان، کودکان و نوزادان از سراسر جهان بود. به هزاران زن و کودک و حتی نوزاد در جزیره اپستین تجاوز شد و تو با چ اعتماد به نفسی از یک سیستم وحشتناک بچه باز حمایت میکنی!
@Abas_sebil30 March 2026Replying to and 4 othersدرحالی که سعید طوسی یه متجاوز پدوفیل بوده خیلی از عرزشی هایی که دوستان خودتونن ازش دفاع میکنن و بعنوان یه شخص بزرگ و قابل احترام ازش یاد میکننو من هیچوقت از این سیستم بچه باز حمایت نکردم و حرفی دراین باره نزدم من یه وجب از خاک وطنم رو به صدتا آمریکایی و عراقی ترجیح میدم#اینترنت
عباس سیبیل Replied
@gamiboland30 March 2026Replying to and 3 othersآدم عاقل به آمار های رند شک می کندیعنی به قول شما حکومت مانیتورینگ می کرد وقتی به آمار 40 هزار تا رسیده گفته بسته یا وقتی به 10 هزار تا رسیده گفته دیگه کافی و...در ضمن منبع خبر هم مهم است و از همه مهمتر سند آن جهل بزرگترین سلاح شیطان است اگر متوجه باشید مرز علم و جهل خیلی کم است مخصوصا جهل مرکب
عباس سیبیل Replied
@amirmishkaar30 March 2026Replying to and 4 othersخب دیگه وظیفه پلیس بود که اونارو بکشه و نابود کنه دیگه چرا تو جزو کشته ها و جاوید نامات میگریش
@Abas_sebil30 March 2026Replying to and 4 othersپلیس که نه ماموران عراقی و حشد الشعبی و فاطمیونوگرنه این حکومت وظایف پررنگتری از جمله برقراری رفاه امنیتی مردم داشت و این موضوع رو نادیده گرفت و کار به اینجا رسیدالانم با یه تومن کالابرگ کل هیکلتو خریده
عباس سیبیل Replied
@mohamad_fouladvand30 March 2026Replying to and 4 othersنخاله کی گفته تو اونایی؟؟😂😂😂😂😂 چرا جو میدی الکی و خودتم دست بالا میگیری؟؟؟؟؟ تو اگه اونا عکس واقعیت بودن با شاه هم فالوده نمیخوردی ... من منظورم این بود کسی که پروفایل اینجور میزاره حتی لیاقت مدرک هم نداره...بعدشم من کچل نیستم اگرم موهام یه مقدار رفته برای تربیت امثال تو بوده که فایده هم نداشته
@Abas_sebil30 March 2026Replying to and 4 othersپس قبول داری که همین سیبیل کلفتا دست بالاان و اندازه کل هیکلت شرف دارن کچل خانانگاری که بهت گفتم کچل خیلی ناراحت شدیاگه شمارتو داشتم کچل سیوت میکردم
عباس سیبیل Replied
@amirmishkaar30 March 2026Replying to and 3 othersبارها گفتم و بازم میگم، وقتی با سلاح گرم به پاسگاه حمله میکنید دیگه باتوم و غیره خبری نیست و با تفنگ به استقبالتون میان
@Abas_sebil30 March 2026Replying to and 3 othersبچرخ تا بچرخیم امیر جانخانواده های سوگواری که اون بیرون منتظر یه فرصتن تا خشکتون رو پرچم کنن این حرفا حالیشون نیست دورت بگردمناموستون رو میارن جلوی چشماتونحالا حقایق رو ایگنور کن و بچسب به خزعبلاتی که صداوسیما کرده تو مخت
عباس سیبیل Replied
@moh3enahangari30 March 2026Replying to and 3 othersبهیچ عنوان بحث اعتراض در کارنبود تجهیزات پیشرفته جاسوسی و اسلحه گرم عملین موساد2 MB
@Abas_sebil30 March 2026Replying to and 3 othersداداش من یه سوال از تو دارم گیریم که اینا مامور موسادن ینی تو و حکومتت اینقدر پلشت و بی عرضه این و به هیچ چیز توی این کشور تسلط ندارید که بقول خودت این تجهیزات پیشرفته رو وارد کشور کنن؟
عباس سیبیل Replied
@Abas_sebil30 March 2026Replying to and 3 othersمدرک هم براتون میاریم میگین آب آلبالو ریختن تو جوبوقتی اینقدر پلشتید که حاضر نیستید جنایات خودتون رو قبول کنید حقتونه که مثل خودتون باهاتون رفتارشه
عباس سیبیل Replied
@Masoudirani777730 March 2026Replying to and 3 othersازگل که مشخصه کیه . خودتو ببین شبیه فرمانده ارتش کشور اوگاندا میمونی. عرتش درمانده آمریکا و اسرائیل عمله هاشون اینجا دربدر دنبال اطلاعات میگردن . شاسگولایی مثل شماها هم فقط دست اندازین. عب نداره برای شما هم جرم انگاری انجام میشه. ما خائنین رو فراموش نمیکنیم. 😘
@Abas_sebil30 March 2026Replying to and 3 othersالان فهمیدم نه تنها ازگلی بلکه عقب مونده هم هستی و عکس فیک رو هم متوجه نمیشیبرو مسعود عراقیبرو سنگ همون عراقیارو به سینه بزن ببینم آخر سر چی بهت میدن