گول کمیت رو نخورید!کیفیت کار بالا بوده!👌روزی با شیش هفت تا مسئول می‌خوابیده🤦‍♂️از کواکبیان بپرسین.اون جزئیاتشو بهتر میدونه👌
ف
فاطمه زینب

@Nastooh  •  11 July 2025

🔺 ‏الان اگر کارزار ‎#محاکمه_کواکبیان رو راه بندازیم، شعام دوباره دستور میده؟این کار رو نمی‌کنم!چون مطمئنم حتی به خاطر کواکبیان، مفهوم اتحاد رو به لجن می‌کشند.@dadshahr_iranian
16:19 - 11 July 2025

1 Reactions
1861 Views