وقتی مذاکره ابزار جنگ میشودهمه ما میدانیم که کشورهای درگیر، در دوره آتشبس اقدام به بازیابی توان در زمینههای مختلف از جمله نظامی میکنند؛وقتی عامل اصلی آتشبس مذاکره باشد و توقف مذاکره امکان فرصتیابی مناسب برای اقدام را از دشمن بگیرد،تداوم آن برای دشمن حیاتی است.
