30 فروردین 1405
ما قطعاً و یقیناً به فرماندهان میدانمون اعتماد داریم. اما در مورد دیپلمات هامون با توجه به کارنامه ای که دارند کمی دست به عصاییم.و اما در مورد مصاحبه ی آقای قالیباف حفظه الله بهترین منبع و ملاک جهت قضاوت؛نه پیام فداییون ایشونهنه پیام تکفیر کنندگان ایشونهبلکه متن مصاحبه خود ایشونه#علیکم‌بالمتن
2 MB
جواب‌شما 👇👇👇👇https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=3111بیانات در دیدار کارگزاران نظام۲۷ اسفند ۱۳۸۰ — امام بالاتر از مذاکره را گفتند، فرمودند: اگر امریکا آدم شود، ما با او رابطه هم برقرار میکنیم؛ یعنی اگر از خوی استکباری دست بردارد؛
15:06 - 30 فروردین 1405

99 Views


1 Reply

Profile picture of ‌سربازبانو(سربازحسین)‌
@user174394036940sarbazbanooo30 فروردین 1405
آدم شد؟ 😏از خوی استکباری دست برداشت؟🫠