ما قطعاً و یقیناً به فرماندهان میدانمون اعتماد داریم. اما در مورد دیپلمات هامون با توجه به کارنامه ای که دارند کمی دست به عصاییم.و اما در مورد مصاحبه ی آقای قالیباف حفظه الله بهترین منبع و ملاک جهت قضاوت؛نه پیام فداییون ایشونهنه پیام تکفیر کنندگان ایشونهبلکه متن مصاحبه خود ایشونه#علیکمبالمتن
2 MB