مگه دیروز تنگه بسته نشد؟!مگه نمیگن ما با میدان هماهنگیم؟!مگه اصلا رفتنشون به سوئیس برای پیگیری آتش بس در جبهه لبنان و عقب نشینی اسقاطیل نبود؟!چیشد پس؟!دیگه آدم شک میکنه...چرا آقای قالیباف اینقدر عجله دارند برا امضا؟!چرا به یه هدف دیگه ای میرن سوئیس اما بعد ما چیز دیگه ای میشنویم؟@bidariymelat