کمترین خون بهای امام شهیدمان نابودی و محو رژیم صهیونیستی و اخراج کامل امریکا از منطقه است. ما با امریکا و اسرائیل پدرکشتگی داریم.هرگونه سازش، نرمش، تساهل و تسامح در این رابطه گناهی نابخشودنی است.ننگ بر کسانی که هنوز ساز مذاکره و سازش کوک میکنند.
