هزار تا پیام رسان داخلی ضعیف در کشور راه افتاد، برای ایجاد یک پیام رسان قدرتمند در کشور هییییچ کاری نکردید حالا دارید تو سرتون می زنید
امروز خوشحالیم برخی از سکوهای دشمن در ایران آزاد شده،اما فردا پشیمانی سودی ندارد، یادمان باشد دیروز بخاطر اینکه این سکوها عامل اغتشاش بودند بسته شده بودند.در زمان جنگ مواظب #اسب_تراوا باشیم.
