که البته خیلی دیر اینکار را کردند و عین غربیها علم را انحصاری کردند و درآخر هم نتونستن تاییدیه جهانی رو بگیرناگه به حرف رهبری معظم گوش میکردن و علمشون رو منتشر میکردن هم کمک به دیگر کشورها بود و هم مرجع علمی میشدن و هم انحصار غربیها رو در علم میشکستنیکی از مبانی ما انتشار علم نافع برای مستضعفینه
