سالهاست که فضای مجازی ما در اختیار رسانه های قدرتمند خارجی است و با این ابزارها ذهن مردم ما را در اختیار خود قرار دادند و توانستند در زندگی عامه مردم اثر منفی بجا گذاشته ونظام را عامل بیشتر کمبودهای جامعه معرفی کنند. از سوی دیگر دست نفوذیها سازمانهای رسانه ای وفرهنگی مارامنفعل نمودند. عقب ماندیم.
