اصلا ایده خوبی نبود:/مثل اینکه کنسله...نصف تعاملگرای عزیز بازنشر کردن و ریاکشن زدن ولی خودشون منشن نزدن:/اینایی که منشن میزنن اولویت پیدا میکنن ولی واقعا نمیشه با این روش تعاملگرامو کامل پیدا کنم😂پین پیام برداشته شد😂
تعاملگرای عزیز، همه یه منشن بزنید🙏شرمنده نمیتونم لطف خیلیاتونو جبران کنم، تعداد تعاملگر ها بالاست، چند نفر بازپست میزنم و منشن میدم، سریع به محدودیت میرسم.سعی میکنم بیشتر با اکانت های خیلی فعال بیشتر تعامل بزنم و اکانت های پایینتر که واقعا ایمپرشن لازم دارن. ولی با منشن حتما همتونو میبینم:)