به نظر میرسه خیلی چیزها تغییر کرده همین که به هر کسی توهین بکنیم ویراستی سانسور نمیکنه ولی کافیه به ترامپ بگیم ******** ..جالبه آقای ویراستی اگه ترامپ ******** نیست پس چیست؟

iri@Alireza_Khoshbatenjust nowبه نظر میرسه خیلی چیزها تغییر کرده همین که به هر کسی توهین بکنیم ویراستی سانسور نمیکنه ولی کافیه به ترامپ بگیم ******** ..جالبه آقای ویراستی اگه ترامپ ******** نیست پس چیست؟
یک سوال جدی از مسئولین :اینکه ما هر روز و بعضا چندین بار شاهد توهین و تهدید #آمریکاییها هستیم چرا پاسخ در خوری نمیدهید واقعا اخلاقا اینقدر خوبید یا خدای ناکرده از سگ زرد ******** میترسید شما که درها رو بستید لااقل این یک مورد رو یک جوری جوابشو رو از لای در به ما برسانید ...
سلام علیکمو خداحافظ هنوزم تردید دارید؟!!!رودریگرز ایران نشویدبه حق همین شب عزیز هر کس شیعه خانه امام زمان را تضعیف بکته حسابش فقط با صاحب این شب!!!
دستگیری مادورو رو به یاد دارم رودریگرز همان روز دم از ادامه مقاومت زد و از روز بعد سگ وفادار ترامپ شد و اینک تمام مقدراتشان در دست جانی است#بمیریمـبهتره#اورنیوم#تنگه_هرمز #پولهایـبلوکه#ذرتـسویا#موشکهایـبالستیک#تجزیه…Show more
انور سادات هم رئیس جمهور بود !!!#ایران #علی_الاصول #رهبر_شهید #همهـآنچهـکاشتیـبرـبادـدادند#شهبازـشریف#بالستیکـهم
سفر ژنو انطور که مذاکره کنندگان ما مدعی اند بخاطر توهین های مکرر ترامپ نیمه تمام باید تلقی شود اما چطوره که از صبح طرف امریکایی و رسانه های همسو و حتی داخلی در بیان دستاوردها و توافقات به حدی حرف برای بیان دارند که هنوز نکاتشان ادامه دارد #علی_الاصول خدا فقط حافظ ما باشد #ایران
اورانیوم با غنای بالای شصت درصد در قبال سویا و ذرت ،باور کنید مسئولین حق دارند از ما مردم شاکی باشند ،یک همچین معامله ی انحام دادند باز ما دو قورت و نیم مان هم باقیه !!اصلا اورانیوم چی هست ولی هممون میدونیم ذرت و سویا چیه، ،پس به شخصه میزنم تو دهن خودم #علی_الاصول #دلمـبرایـایرانـسوخت
سگ زرد صد پدر مادر به خطا میگوید شاید جولانی حرامزاده تر از نتانیاهو را مامور نابودی حزب الله کنم یعنی ما مرده باشیم که حرامزادگان بر شیعیان و جبهه و مقاومت استیلا پیدا کنند #علی_الاصول این دوسال وادادگی هم میگذرد و #رئیسی دیگر خواهد آمد #ایران #جبههـمقاومت#مرگ_بر_آمریکا
پس که فقط برای نقض بند اتش بس و عقب نشینی رژیم سگیونیستی از لبنان به ژنو تشریف بردید!!!#ایران#ترامپ#ونس#اورانیوم#بازرسانـآژانسـانرژیـاتمی#بازدید#علی_الاصول
@Alireza_Khoshbaten13 June 2026اگر تنگه هرمز را ،اورانیوم ها را ،پولهای بلوکه ما را ،و تحریم ها را و لبنان را داده باشید ،به والله من شهروند شرم میکنم خود را هموطن شما سیاسیون .. بدانم و هر کاری میکنم دیگه هموطن شما نباشم زورمان که به شما نمیرسه به خودمان که میرسه#خونخواهی_امام_شهید #ترامپ #پزشکیان
@Alireza_Khoshbaten10 June 2026پاسخ قاطع نیروهای نظامی ما در عملبات نصر و همچنین ضرباتی که شب گذشته به پایگاه آمریکائیها در بحرین و اردن وارد کرده ،به شدت درداور بوده،از این حهت منتظر پاسخ همه حانبه ی سگ زرد باشیم ،شک نکنید این آخر ماجرا نیست #عملیاتـنصر#آپاچی#پروازـبمبـافکنـبـ۲#ایران_قوی
@Alireza_Khoshbaten7 June 2026جناب پزشکیان دقیقا گِله ی که داشتند و اینکه چرا در زمینه ی افزایش قیمتها سیاه نمایی میکنید واقعا به حق فرمودند ،باور کنید همین الان قیمت همه چیز نسبت به هفته ی آینده مفت مفت است پس اینقدر نق نزنید #دولت#پزشکیان#تحریمـداخلی
@Alireza_Khoshbaten6 June 2026تاریخ مراسم وداع و تشیع و خاکسپاری حضرت آقا ،رهبر شهید و عزیزمان مشخص شده (در شش روز)،انشالله بصورت رسمی اعلام میشود #لبیک_یا_خامنه_ای #ایران_قوی
@Alireza_Khoshbaten31 May 2026یعنی واقعا سیاسیون ما و تصمیم گیران منصف نظام مقدس ج ا ایران از چهارچوب مذاکراتی که بر مبنای تفکر ظریفیسم جلو میرود آگاه نیستند آیا ردپای فلسفه ی روحانیسم رو در دولت نمیبینند یا کور هستید یا خود را به کوری زدید#ایران_قوی #مرگ_بر_آمریکا #مذاکره#نشستـقطر#ذلت
@Alireza_Khoshbaten31 May 2026از برکات جنگ دوازده روزه و چهل روزه یکیش همین همگامی و همصدایی مردم در دفاع از حزب الله لبنان است ،از یاد نبریدیم که رهبر شهیدمان از جهت فهماندن همین مورد چه خون دلها خوردند که مردم بفهمند امنیت و ارامش ایران و مرزهایش به سوریه و لبنان و عراق و مقاومتش گره خورده ،هرچند رسیدن به
@Alireza_Khoshbaten31 May 2026صحبتهای شب گذشته ی قربانزاده عضو تیم اقتصادی مذاکرات یک نتیجه ی کلی داشت و آن اینکه با امثال این آقا دادیم رفت و دقیقا به سان برجامیون در حال ماله کشی است #ایرانم#رهبرـشهیدم49 MB