یکی زنگ زد گفت: به آقای پزشکیان رای بدید.گفتم: باید ببینم کارشناسا چی میگن. گفت: خیلی از کارشناسا میگن به پزشکیان رای بدید. گفتم: کارشناسا رو ول کن ببین خودم چی میگم. نمیدونم چرا قطع کرد.😐رای ما فقط جلیلی 😁✌️#انتخابات#دکتر_جلیلی#سعید_جمهور#نه_به_پزشکیان#نه_به_دولت_سوم_روحانی