نتانیاهو بعد از سالها اتکا به کمکهای آمریکا: من از حمایت دوستان آمریکاییمان بسیار سپاسگزارم، اما ما باید خود را از وابستگی رها کنیم و یک سیستم تسلیحاتی مستقل بسازیم.🖊️باز برا گول مالیدن سر تیم مذاکره کننده شروع کردن به بافتن دروغ اختلاف بین رژیم و آمریکا
