اولاً غلط رو تو میکنی که با مظلوم نمایی و شانتاژ میخوای از روی خون رهبری بگذری ثانیاً حتماً توصیه میکنم ویژگیهای نفاق رو در آیات سوره بقره بخونی نمیدونم چرا خیلی شبیه با شماست ثالثاً این چه جریان عقلانیت انقلابی که ارزش تصمیم مراد سیاسیت از خون رهبری بیشتره چهارماً شکر میخوری که تهمت می زنی
شما خیلی غلط میکنی میگی نونت مشکل دارهشما خیلی غلط میکنی به نون دیگران نگاه میکنیشما خیلی بیجا میکنی به نون دیگران شبهه وارد میکنیشما خیلی شکر میخوری در مورد نون دیگران نظر میدیشما خیلی غلط میکنی قضاوت میکنی و تهمت و برچسب میزنیثابت نکنی اون دنیا یقه اتو ول نمیکنم@Alishahi_Arabic_Teacher