«امر رهبری بوده» رو از اینا بگیری دیگه چه جوابی دارن بدن مث این بچهایی ک از ترس کتک خوردن میرن پشت مادرشون قایم میشن،هر خطایی میکنن موقع سیلی ملت میرسه پشت رهبر قایم میشن
Pinned post
@Amin843315 April 2026Replying to«امر رهبری بوده» رو از اینا بگیری دیگه چه جوابی دارن بدن مث این بچهایی ک از ترس کتک خوردن میرن پشت مادرشون قایم میشن،هر خطایی میکنن موقع سیلی ملت میرسه پشت رهبر قایم میشن
@Amin843329 April 2026دندون پزشکی دهن مردمو سرویس میکنی پولم میگیری🤣
@Amin843320 April 2026آقاجون وقتی میبینید زور مردم بیشتره چرا برای حفظ وحدت دست از مذاکره نمیکشید#به_مردم_میدان_بدهید#حکمرانیـمردمی
@Amin843316 April 2026ما چطور باید بگیم ک اینا نماینده ما نیستن؟نماینده ما کسیه ک حرف مردم رو بزنه.رهبری ام نگاه میکنن ب حرف نماینده مردم#حکمرانیـمردمی
@Amin843315 April 2026قارچ خور روی زندگیم خیلی تاثیر گذاشت😅
@Amin843314 April 2026حتما باید جلوی چشمتون ب ناموستون تجاوز کنن تا خونتون ب جوش بیاد بی غیرتای سازشگر
@Amin843313 April 2026آتش بس غیرمردمی بی معناست سالی ک نکوست از بهارش پیداست
@Amin843312 April 2026مذاکره با آمریکا مصداق بارز پیروی از خطوات شیطانه ی گام یگام از مواضعت کوتاه میای ی قدم یقدم ب نفع خودشون مصادره ب مطلوب میکنن #نهـبهـمذاکرات#به_مردم_میدان_بدهید#حکمرانیـمردمی
@Amin843311 April 2026موشک فتح و خیبر تداوم تگرگ است برادر سپاهی توبه گرگ مرگ است#به_مردم_میدان_بدهید
@Amin843311 April 2026خائنانه، سادهلوحانه، فریبکارانه و خفت بار است. ملت نظر خود را فریاد بزنند و با حمایت از رهبری آگاه نگذارید مالک زمانه برگردد.#به_مردم_میدان_بدهید
@Amin843311 April 2026خون امام شهید هنوز بر زمین استجواب مکر دشمن حمله آتشین است#بهـمردمـمیدانـبدهید
@Amin843311 April 2026آتش بس بی موقع از ایمان ضعیف است این امر رهبری نیس توطئه ظریف است#بهـمردمـمیدانـبدهید
@Amin843311 April 2026دود مهار میدان توسط دیپلماسی به چشم خودمان خواهد رفت #بهـمردمـمیدانـبدهید
@Amin843311 April 2026از عشق مردم به ولایت فقیه برای خفه کردن آنها استفاده نکنید، دوره این روش ها به پایان رسیده استنه ب دشمن داخلی و نه ب دشمن خارجی باج نمیدهیم
@Amin843311 April 2026هر کس از جایگاه خود میترسد به سکوت خود ادامه دهدولی حقیقتا این لباس نا مریی وجود نداردما که از دل این خاک برخاسته ای و از میان مردم سخن میگوییم چیزی برای از دست دادن نداریم
@Amin843311 April 2026آتش بس و مذاکره مین سیاسی است . هر کسی روی آن برود تکه ی بزرگش گوشش خواهد بود خداحافظ پزشکیان خداحافظ ظریفخداحافظ عراقچی