مدیریت دولت در اوج جنگ قابل تقدیره، اما یکی بگه الان چه خبره تو بازار؟مذاکره که هنوز پابرجاست.دیگه اینهمه فشار از پایین و چانهزنی از بالا واقعا نیازه؟!...#جنگ_رمضان #مرگ_بر_آمریکا #کودتا
28 April 2026مدیریت دولت در اوج جنگ قابل تقدیره، اما یکی بگه الان چه خبره تو بازار؟مذاکره که هنوز پابرجاست.دیگه اینهمه فشار از پایین و چانهزنی از بالا واقعا نیازه؟!...#جنگ_رمضان #مرگ_بر_آمریکا #کودتا
@szakeri30 April 2026Replying toReplying to andمرعوب مهملات نشیدعلت ثبات دلار در بسته بودن مرزها بود وقتی جلوی واردات گرفته شود یعنی نه تقاضایی برای ارز وجوددارد نه کمبود ارزی و با برگشتن به شرایط عادی دوباره تقاضا برای ارز بالا میرود همچنین در شرایطی که دیگر امارات که به اشتباه گلوگاه اقتصادی ایران بود وجود نداشته باشد قیمت ارز بالا خواهد رفت
@szakeri30 April 2026Replying toمثال عینی میزنم بهتر متوجه بشیدمثلا علت افزایش قیمت۲۰۷ بخاطر فولاد هست یامثلا محصولات الکترونیکی مثل گوشی بشدت افزایش قیمت داشته چون ۹۹درصد واردات گوشی ازامارات بوده و الان وارداتی نیستاین موارد کارشکنی یا کم کاری دولت نیست و کشور با چالش مواجه شدهدر این وضعیت انگ زدن به مسئولان که میخوان فشار از