اونجا که بنیامین دیلم میگه :چنان دل بسته ام کردیکه با چشم خودم دیدمخودم میرفتم اماسایه ام با من نمی آمد
@Ammar_11827 March 2026اونجا که بنیامین دیلم میگه :چنان دل بسته ام کردیکه با چشم خودم دیدمخودم میرفتم اماسایه ام با من نمی آمد
@Ammar_11827 March 2026اونجا که حسین نعمتی میگه :من به غمگین ترین حالت ممکن شادمتو به آشوب دلم ثانیه ای فکر نکن
@Ammar_11819 March 2026آیا این خواست توستکه خیال رویتپلک های سنگین مرادر شبهای طولانی و کسالت باراز هم باز نگاه دارد؟آیا خواست توست که رؤیایتمدام در نظرم جلوه گر شودو مراکه خواب شیرین را وداع گفته امبه تمسخر گیرد؟
@Ammar_1187 July 2025قابل تأمل..یچی بگم ؟!Show this thread
@Ammar_11815 June 2025«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»ستایش خدای را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستمکاران است.