دنیا چیزِ بدی است چون اگر همه را هم بهدست بیاوری چیزی بهدست نیاوردهای. امّا این حُسنِ دنیا هم هست، چرا که اگر کُل آن را هم از دست بدهی چیزی را از دست ندادی.شهید سید عبدالرحیم موسوی
@Aranusia18 May 2026چجوری دیگه هیچکس اینطوری نیست؟ چرا اینقدر خوب بودن؟ 😭انقد عالی و سازگاربهخدا سوگند، در طول زندگی مشترک من با فاطمه، تا هنگامی که از دنیا رحلت کرد، وی را هیچگاه ناراحتوعصبانی نکردم و او را به کاری برخلاف میلش وادار نساختم. او نیز در این مدت، مرا ناراحتوعصبانی نکرد و در هیچکاری برخلاف خواست من گامی برنداشت!Show this thread