سلام.آقای دکتر آزمون استخدامی آموزش و پرورش هم با این اوصاف بازم عقب می افته.ماهایی که شهرمون درگیر جنگ بودند ۱۲روز نتونستیم درس بخونیم.عزیزانمون رو از دست دادیم.هیچکی مارو درک نمیکنه که چیا کشیدیم
کنکور سراسری به تعویق افتاد.با اعلام سازمان سنجش، برگزاری کنکور سراسری تا بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی به تعویق افتاد. از همکاران خدوم و پرتلاش سازمان سنجش تشکر میکنم. ضروری است داوطلبان عزیز با حفظ آرامش، آمادگی خود را حفظ کنند.
@ZAR_3131 July 2025Replying toسلام.آقای دکتر آزمون استخدامی آموزش و پرورش هم با این اوصاف بازم عقب می افته.ماهایی که شهرمون درگیر جنگ بودند ۱۲روز نتونستیم درس بخونیم.عزیزانمون رو از دست دادیم.هیچکی مارو درک نمیکنه که چیا کشیدیم
@ZAR_3131 July 2025Replying toآزمون استخدامی اگر حتی تو اون تاریخ احرا بشه بازم نمیشه تو زمان کم جمعش کرد.ما داوطلبان آموزگاری نهایی بالای۴۷۰که حد نصاب رو اوردیم رو دریابید.
@ZAR_3131 July 2025Replying toاز وزارت بخواید ماهارو جذب کنن تا کلاساشون رو باماها بتونن پر کنن و دوسال زجری که بهمون دادن رو تموم کنن.
@Qwertyuiop1451 July 2025Replying toدکتر داوطلبان آموزگاری ۱۴۰۲_ ۱۴۰۱ رو دریابید سزاوار نیست در جمهوری اسلامی حق ما نهایی های بالای ۴۷۰ ضایع شود امسال هم ظرفیت آزمون پایین بود هم رشته های بعضی هامونو نمیخواست چشم امید مون به خدا بعد به شماست
@user1707566161891 July 2025Replying toسلام آقای دکتر بااینکه نمرات بالایی داشتیم با بی عدالتی در آزمون استخدامی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ رد شدیمما اردیبهشت آرمون دادیم ۳۱شهریور جواب اومدبعد بخوان ۹،۱۰مرداد آزمون بگیرن معلوم نیست کی بتونن جوابش رو بدن!باشرایط جنگی که داریم ازآزمون امسال برای سال دیگه نیرو بگیرن و برای کمبود نیرو ما را جایگزین کنن
@user1751358272231 July 2025Replying toآقای عظیمی راد لطفا ما داوطلبین آزمون آموزگاری ۱۴۰۱_۱۴۰۲ با نمرات نهایی بالای ۴۷۰ را به حقمان برسانید.چطور مسئولین و وزیر و دیوان در مقابل چنین خطا و بی عدالتی سکوت میکنند درحالیکه داوطلبین کارنامه قرمز که برای مصاحبه هم دعوت نشده بودند، در تکمیل ظرفیت شرکت داده شدند و نمرات نجومی دریافت کردند.
@user1751358272231 July 2025Replying toدرحالیکه داوطبین کارنامه سبز سال ۱۴۰۱ _۱۴۰۲ که تمام مراحل مصاحبه را گذراندند و نمره بالای حد نصاب ۴۷۰ را کسب کردند اکنون خانه نشین هستند.چطور در مقابل چنین بی عدالتی فاحشی، قانون گذاران و وزیر و مسئولین سکوت کردند و حق به حق دار نمیرسد؟ ؟؟ انتظار تا کِی؟
@user1751357060741 July 2025Replying toسلام اقای دکتر . خواهش میکنم پیگیر اعتراضات داوطلبان ۱۴۰۱.۱۴۰۲ ام باشید ۲ سال واقعا درگیر هستیم وبا این وقت کم و روحیه بد چطور امتحان بدیم .چرا نمرات زیر ۴۷۰ قبول شدن و کلی نمره بهشون اضافه شد ولی مانمرات بالا ۴۷۰ . و خیلی بالاتتر ۶۰۰ به بالا نمره ای بهمون اضافه نشد. خواهش میگنم پیگیر باشید . سپاس
@user1738571288511 July 2025Replying toبا سلام جناب دکتر برگزاری جلسه #اعتراضات_کیفیت_بخشی به کجا رسید؟؟!!مگر آموزش و پرورش قول همکاری نداده بود... ! تا کی انتظار...؟!لطفا پیگیر حق تضییع شده هزاران جوان باشید..#کیفیت_بخشی_های_مظلوم_را_دریابید
@user1738571288511 July 2025Replying toما #داوطلبان_آزمون_کیفیت_بخشی_۱۴۰۳،پس از ۱۰ماه بلاتکلیفی، همچنان در انتظار تحقق وعدههای وزارت آ.پ هستیم.لطفاً صدای ما باشید و پیگیر احقاق حقوقمان شوید.
@user1751294255681 July 2025Replying toسلام ما داوطلبین بالای ۴۷۰ آزمون آموزگاری ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ . امیدواریم بعداز دوسال شما از دیار امام رئوف پیگیر ما شده تا به حقمون برسیم.باقلبهای بیقرار منتظریم همچنان
@user1751364241231 July 2025Replying toاقای نماینده ،ما معلم های حق تدریس هم انسان هستیم و برای ادامه زندگی نیاز به حداقل رفاهیات داریم ،بدون حقوق و بیمه چطور !!؟؟پس کی جلسه ای که مدتها ازش صحبت میکردین برگزار میشه ؟پس کی حرف ما شنیده میشه؟؟پس کی با ما که برای تربیت سربازان اینده کشور تلاش میکنم درست رفتار میشود؟؟
@h_ch691 July 2025Replying toسلام اقای عظیمی راد مابالای ۴۷۰ حدنصاب را آوردیم تمام مراحل رو طی کردیم متاسفانه وزارت درحقمان اجحاف کرده ،با این اوضاع جنگی که ممکن است آزمون جدید هم به تعویق بیفتد،خواهش میکنم تلاش کنید برای مهر ۱۴۰۴ ما نیروهای آماده به کار رو قبول کنن ،با تشکر از شما نماینده دلسوز و مردمی....
@ZAR_3131 July 2025Replying toسوالم اینه که آیا الان همه ی کارها بخاطر شرایط موجود عقب افتاد یا فقط زور وزارت آپ به ما رسیده و براش بهونه جور شده که کارمون رو انجام نده؟!؟این تاخیر در انجام کار اصلا توجیهی عقلانی پشتش هست؟
@user1739688863132 July 2025Replying toجناب آقای دکترعظیمیرادضمن تشکرازپیگیریهای حضرتعالی در خصوص پرونده ما،با توجه به وعده برگزاری جلسه تعیینتکلیف#مطالبه_گران_آزمون_کیفیت_بخشی درهفته جاری،انتظار میرفت در اطلاعرسانی اخیر حضرتعالی به این موضوع نیز اشاره شود.لطفاًدرخصوص وضعیت این پرونده نیزپیگیری و اطلاعرسانی لازم را مبذول فرمایید.
@user1739644990362 July 2025Replying toجناب آقای دکترعظیمیرادضمن تشکرازپیگیریهای حضرتعالی در خصوص پرونده ما،با توجه به وعده برگزاری جلسه تعیینتکلیف#مطالبه_گران_آزمون_کیفیت_بخشی درهفته جاری،انتظار میرفت در اطلاعرسانی اخیر حضرتعالی به این موضوع نیز اشاره شود.لطفاًدرخصوص وضعیت این پرونده نیزپیگیری و اطلاعرسانی لازم را مبذول فرمایید.
@user1739644990362 July 2025Replying toآزمون استخدامی اموزش پرورش با این حجم از منابع ،از همون روز شروع ثبت نام شرایط جنگ و روحیه خراب ما باید چطور ازمون بدیم؟
@user17512942556812 July 2025Replying toسلام جناب آقای دکتر عزیز. خواهشا از وزارت بخواهید که پیگیر اعتراضات ما بالای حد نصاب 470 آموزگاری 1401_1402 باشند. همچنین ما رو برای مهر پیش رو جذب کنند. ممنون از الطاف جنابعالی