This post was deleted by the post author.

21:49 - 19 June 2026



22 Replies

Profile picture of ‌یا لثارات الخامنه ای 🚩‌
@user17746415654719 June 2026
Replying to
نمی‌ذاریم کار به اونجا برسه

@User1026319 June 2026
Replying to
آخه این چه سوالیه .... چرا باید آقا سید مجتبی رو شهید کنه ..... مگه ما بوقیم

@user17753314335720 June 2026
Replying to
خداشاهده یا نکشمش آروم نمیشم

Profile picture of ‌سید متین‌
Replying to
Profile picture of ‌سید متین‌
سید متین

@SeyedMatin  •  19 June 2026

سکوت در شهر بصیرت و طُلاب نشان دهنده نفوذ وفاقیون است!همان شبی که رهبری سدِ محکم خود را برابر تفاهم‌نامه‌ پرابهامِ فعلی کشیدند، سری به میادینِ قم زدم. انتظار داشتم شهری که ادعای پیشگامی در بصیرت دارد، به لرزه دربیاید. اما چه دیدم؟ هیچ. فقط سکوت!حتماً ادامه را در ویرشت های بعد مطالعه کنید👇

Show this thread


Profile picture of ‌خط‌
Replying to
هم امضا کنندگان سوزانده میشوند هم کل عالم به آتش کشیده خواهد شد و این کار را شخص بزرگی پیگیری میکند که در عقل ها نمی‌گنجد.

Profile picture of ‌علی ایرانی‌
Replying to
اولاً که خدا نکند، دوم اینکه این نظرسنجی اصلاً مناسب نیست. یعنی چه؟ آقا، ارا شهید کنند؟ خدا نکند؛ زبانتان را گاز بگیرید!😡

Profile picture of ‌شاهین بزرگمهر‌
Replying to
ما که کاره ای نیستم، مجلس را تعطیل میکنن و میرن مذاکره

Replying to
این چه طرح سوالیه؟!!!

Profile picture of ‌هانی جلائی صلاحی‌
Replying to
چه غلطا یک یک شون ....

Profile picture of ‌مبین‌
Replying to
مگه برا پدرش چکار کردیم ، اومدیم خیابون شعار دادیم ادعا کردیم ، اروغ فندقی زدیم .....برا لبنان چه کردیم ....پس به زندگی دنبوی دور از شرافت ادامه میدیم 😔

Profile picture of ‌ℳorteza‌
Replying to
والا بخدا ک اگه این ادما باشن بازم میرن مذاکره

Replying to
این گزینه رو فراموش کردید:«میرم حذف زدن رو یاد میگیرم!!»

Replying to
هیچکاری نمیکنیم. ادای تنگارو در نیاریم الکی. دلیل تجربه

Profile picture of ‌🇮🇷سنگانی🇮🇷‌
Replying to
دلم میخواد بگم دنیا رو به آتش میکشیم.اما👇👇👇👇

Profile picture of ‌Ze As‌
Replying to
حذفش کنید ، این حرف اصلا زدنش هم درست نیستلطفا حذفش کنیدعادی نکنید

Profile picture of ‌Bahamin N‌
Replying to
روش کار تسویه بیوه مائو در چین با شدت بی نهایت

Replying to
سوال مهمتر اینه که چجوری در ۴۸ سال این طبقه و الیگارشی با امکانات خود جمهوری اسلامی رشد کرده که ممکنه همچین کاری هم انجام بده !!!اینا با نفوذ اومدن نفوذ ذره ذره رشد داشته ارتباطات داشته ایران انواع سازمان‌های اطلاعاتی امنیتی داشته جلوش رو نگرفتندکتر راغفر ؛امنیتی ها چرا ورود نمیکنند#نفوذ
6 MB
9 MB

Profile picture of ‌امین‌
Replying to
بدون دانش هیچ کاری نمی‌توان انجام دادشمشیر غرب دو چیز است #اتمی #هوش_مصنوعی اگر غافل بنشینیم عزیزان را شهید می‌کنند و ما را نیز از بین خواهند برد...

Profile picture of ‌محمد جلالی نسب 🖤🏴‌
Replying to
فاتحه میخونم براشون

Profile picture of ‌‌IR🇮🇷‌
Replying to
از ماست که برماست احمقهای داخل رو نابود کنیم راحتتر دشمن رو نابود خواهیم کرد