در حمله چند روز پیش دشمن(آمریکا) به هرمزگان، ۴ نفر از هموطنهامون شهید شدن. حالا هم شنیده میشه دیشب در حملات مجدد دشمن به سیری، باز هم به شهادت چند ایرانیِ بیگناه دیگر، منجر شده.ترامپ خیلی شفاف گفت: حتی اگر یک آمریکایی در پاسخهای ایران کشته بشه، این رو نقض آتشبس و شروع جنگ میدونه.پس سؤال ا…Show more
