یه خط از آخرش براتون بگم ؛آسمان ایران دو ماهه بسته اس ( کیلیِره )ترامپ ظهر میگه هرگز تمدید نمیکنم !عصر آسمون ایران باز میشه و پروازها راه میفته ! شب ترامپ میگه آتش بس !ما گاویم آقایون مسئول ؟
خب اگر بسته بودند ( طبق حرف شما ) سوال اینه که چرا پس تنگه هرمز هنوز بسته هست ؟چرا محاصره ایم هنوز ؟چرا به مذاکرات دور دوم نرفتیم (امروز )؟درسته میدانیم بعضی جاها مراعات شده و غیره اما میدانیم کسی با قاتل حاج قاسم و امام شهیدمون نبسته...#وحدت#انسجام_ملی