یا امام حسین 🥀
@Iranism121 April 2026Replying toآقای دکتر من به شما میگویم تیم ایران فردا در اسلام آباد حاضر میشود و در عمل تسلیم ترامپ میشودخواهی دید که اورانیوم رقیق میشود و غنی سازی تعلیق حداقل ۱۵ سالهمذاکرات موشکی هم به آینده نزدیک موکول میشود و ایران در کمتر از یک سال آینده همه این صحنه ها را خواهد دید
@user17758483066721 April 2026مسئولان تریاکی مگر میدانند بازدارندگی چیست .در اتاق کمپ انها جز نعشگی هیچ تفکر اخرزمانی نیست.ملت ایران باید درد بکشد تا بتواند حرف حقیقت را باور کند.ای مردم بدانید شما برده مسئولانی که انتخاب کرده اید نیستید بلکه انها باید برده شما باشن چون شما انها انتخاب کرید پس میتوانید انها رو حذف کنید.
@user1773073088521 April 2026Replying toاقای بازرگان من بعید میدونم جمهوری اسلامی با این فرمون بتونه جون سالم به در ببره میینیم چند ماه دیگه رو که ملت قحطی زده بی اب و برق و بی پول و اواره از رو استیصال شورش کردن و از اون بالا همانطور که ایست بازرسی ها رو میزدن مامورهای امنیتی رو میزنن و حضرات حتی مثل بشار اسد وقت برای فرار هم ندارن
@IRAN250021 April 2026Replying toشاید نمیتونن اما اگر بتونند و نسازند یک عمر این ملت نفرینشون خواهد کرد ،حتی طرفداران جمهوری اسلامی که من هم جز همان ها هستم
@Miss_hokusaii21 April 2026Replying toقبل از مطالبه ساخت بمب اتم باید مسئولین بزدل و عاشق مذاکره از بین برن،این جماعت احمق همیشه دنبال گرفتن کاپ اخلاق و لبخند رضایت ارباشون هستن حتی زیر بمباران دشمن و حتی به قیمت از بین بردن اورانیومی که سرمایه کشوره، تا زمانی که این نکبت ها نفس میکشن امکان ساخت بمب اتم وجود نداره.
@hajseyedaliarsham21 April 2026مسئولین ما غیرت ندارن یه مشت بیوجود ترسو هستن همین الان چقدر نقض کردن اتش بس رو ما چیکار کردیم خاک برسرشون بدبختای ترسو
@hajseyedaliarsham21 April 2026Replying toنسخه ک شعر مقاومت کی کرده تو گوش اینا خدا بدونه مملکت به عظما رفته سگ صاحبش نمیشناسه
@Jankarang11021 April 2026Replying toنمی دونم چرا هی پیش شرط میگذارنتا دشمن هم هی تست کنه ببینه خبریه،اگر مثل شروع جنگ زیر ساختها ۱۰برابر می زدن تا حالا همه چی تما شده بود،
@Aliforghani21 April 2026Replying toسلام آقای بازرگان یه راهی برای ارتباط با دفتر رهبری به مردم معرفی کنید که مردم شروع کنن به مطالبه بمب اتم .با این فرمون جلو رفتن فایده نداره . باید در تجمعات تقاضای ساخت اتم بشه .
@user17728141106621 April 2026Replying toاین صحنهها رو تو غزه دیدیم،تو لبنان دیدیم تو ایران!! خدا کنه ایطور ویران شده نبینم ایرانو..
@Dr_Shadmanesh21 April 2026Replying toاگر آمریکایی ها از بمب اتم تاکتیکی استفاده کنند قبل از چیز کشور در شوک عظیم و عمیق فرو خواهد رفت بعدا نوبت به آنچه که خسارت اتفاق افتاده خواهیم پرداخت سپس دودستگی عمیق در مسیولان بوقوع خواهد پیوست و نهایتا نسخه تسلیم حادث خواهد شد خدا ایران را حفظ کند