پناه...
✍️
@Bi_seda_neveshtamat
تنهایی یعنی اونی رو که دوسش داری کنارت نباشه...
بقیه که همیشه موهوم بودن...
خب؟ :)
16:51 - 18 March 2026
1
Reposts
5
Reactions
444
Views
4
1
Replying to
@Bi_seda_neveshtamat