حاج مهدی رسولی حرف قشنگی میزد میگفت :شاگردی رو به استادش کرد گفت چرا ما امام زمانو نمیبینیم ؟استادش گفت برگردشاگرد روشو برگردوند، استاد گفت:حالا من رو میبینی؟!جواب داد استاد من رومو برگردوندم چطور اخه شما رو ببینم ؟استاد گفت:خب روتونو از امام زمان برگردوندید که نمیتونید ببینیدش...💔