از گلایههای مکرر #رهبر_شهید، #غیبت_نمایندگان در جلسههای مجلس و دادن رأی ممتنع بوده است؛ چه رسد به غیبت هماهنگ شده و با اطلاعرسانی پیشین! البته آقا تأکید کرده بودند که #انقلابیگری به فریاد زدن نیست!📌یاد حرکات تند مجلس ششم افتادم!🔴شورای نگهبان #غایبان_دوشنبه را فراموش نکند.
