دکتر صمصامی عزیز خدا شما را برای مردم ایران حفظ کنه
در سه ماهۀ پایانی سال گذشته ۲ جنگ داشتیم: یکی جنگ با دشمن خارجی و دیگری جنگ ارزی که خودمان(دولت) علیه خودمان (بخش تولید و معیشت مردم) انجام دادیم!به دلیل افزایش نرخ ارز رسمی، رشد صنعت منفی و اقتصاد گرفتار رکود شده استهنوز هم دولت و وزیر اقتصاد متوجه نشده که چرا گرانیها اتفاق افتاده و چه باید کرد!4 MB

