■ ایران، بدون #جنگنده بر آسمان رژیم صهیونی کاملا مسلط است.■ ایران، بدون استفاده از #ناو و همانند آن، بر خلیج فارس و دریا مسلط است.■ #ایران، بدون حضور دنیایی اکثر فرماندهان نامی خود، بر جنگ مسلط است.📌 اما دشمن نادان ما، کی میخواهد بفهمد که همهی این جاهای خالی را، خود #خدا به زیبایی پر میکند...