اسمش رو میزاشتند مکافات قشنگتر بود اسمش رو بخواند ترجمش کنند دو خط باید برای اسمش توضیح بدند
@user17723992595827 March 2026Replying toاسمش رو میزاشتند مکافات قشنگتر بود اسمش رو بخواند ترجمش کنند دو خط باید برای اسمش توضیح بدند
@Dashhamid27 March 2026Replying toهیچ منبع رسمی هم این رو تایید نکرده.بهتره به جای امید به چیزایی که سندیت نداره به خداوند امیدوار باشیم . این اسباب بازی ها همش وسیله هس . و آنچه موجب افتخاره این موشک نیس . مردم هس که باید به اونها افتخار بشه .مردمی که فرزندان اونها این موشک ها رو ساختن ، شلیک کردن ، شهید شدن و کف خیابون هستن .
@user17700599268627 March 2026Replying toدرخواست نشان درجه ۱ رشادتملت بزرگ ایران آن سرباز ی که در پای لانچر دو دست و دو پای خود را از دست داد مستحق دریافت نشان درجه ۱ شجاعت است نه آن کسانیکه موجبات برجام ننگین را فراهم کردن.