رفتم توییتر یهجوری دعوا کردم که توییتر بنم کرده فعلا🚶
@ERFAN88138018 April 2026.یکی گفت کل کشور باید صورتی بشه خب بشه مگه ما بدمون میاد کاش کل کشور صورتی باشه😔😂✌🏻
@ERFAN8813809 April 2026خانوم کرمی که تو این ۴٠روز بیشترین زحمتش پرچم تکون دادن تو تجمعات بوده، داره به کسی که یک ماه و نیم رو موتور دور تهران چرخیده و شبها تو پارک خوابیده تا مبادا ترور بشه، تیکه میندازه. به درک که بیاعتمادی.قالیباف : نقض آتش بس پاسخ شدیدی را به دنبال دارن (خانم این کت و شلوار منو اتو کردی شب باید بریم پاکستان مذاکرهی بدیم بره) چقدر دیگه باورتون ندارم چقدر بی اعتمادم بهتون چقدر دروغگویید
@ERFAN8813809 April 2026از زیر پتو به سرداران و پاسدارانی که ماههاست نخوابیدن، متلک نگید.This post was deleted by the post author.
@ERFAN8813804 April 2026هنوز تو ضبط ماشینم هایده میخونهhanooz to zabt mashinunknownاینجا اهنگاتونو منشن کنین...
@ERFAN8813804 April 2026امروز صبح که بیدار شدم یادم اومد تو دیگه نیستی و دنیا رو سرم آوار شد.
@ERFAN8813804 April 2026گذشتیم ازت این روزام میگذره و نیس طوریاز حال میرم هرشب بعد پیک بیستمی
@ERFAN8813803 April 2026لرا دستشون به خلبانه برسه تحویلش نمیدن، با گوشتش کباب درست میکنن همین امشب میخورن.
@ERFAN8813803 April 2026چهطور امکان داره سپاهی که چندساعت قبل f35 زده الان نتونه هلیکوپتر بزنه؟ ممکنه خلبان رو همون اول گرفته باشند اصلا.
@ERFAN8813803 April 2026اگه روانشناسی، دانشمندی بخواد دربارهٔ زشتترین اشکال بیحیایی، بلاهت، حقارت، هرزگی، رذالت و خودخواهی مطالعهٔ جدی کنه باید بره و بین خائنین ایرانی مستقر بشه تا محیرالعقولترین پدیدههای انسانی رو کشف کنه.
@ERFAN8813803 April 2026فکر میکنی شبیه بابات نیستی تا اینکه ۶ صبح به شاطر گیر میدی تا نون رو برات برشته از تنور دربیاره.
@ERFAN8813803 April 2026خیالت بیکس است کس ندارد؟ نه... کس بیکسان علی است. یا علی مددی. این ناکس است که کسی ندارد، ما علی را داریم.
@ERFAN8813802 April 2026سال ۶۶ که ما تو خلیج فارس درگیر جنگ مستقیم با آمریکا بودیم، نفتکشهای آمریکایی و انگلیسی رو با موشک ابریشم میزدیم و مرحوم هاشمی گردن نمیگرفت و میگفت تیر غیب بوده😈صبح تا شب نفتکش غرق میکردیم و شب هاشمی میومد میگفت ما نبودیم.یه نگاهم به پزشکیان میتونه این باشه که نقش "پلیس خوب" توسط حاکمیت به ایشون واگذاری شده.پ ن: چیزی که من میبینم امکان نداره صحبتهای پزشکیان در هماهنگی کامل با باقی دستگاهها نباشه.