ما به فرماندهان و مسئولین خود اعتماد داریم .به کوری چشم بدخواهان داخلی تا پای جان پای وطن ایستادیم.
@M_R5211 April 2025Replying toما به فرماندهان و مسئولین خود اعتماد داریم .به کوری چشم بدخواهان داخلی تا پای جان پای وطن ایستادیم.
@shahid12011 April 2025Replying toمعلومه کسی که رهبری مدیریت تمام نیروهای مسلح را به ایشان سپرده و فرمانده معتمد ایشان هست با یک مجری که نماینده شده و دائم حرفهای مخالف رهبری اش برامون مسجل میشه یکی هست؟ تفاوتشان از زمین تا آسمان هست
@user17383291081411 April 2025Replying toچقدر وقیح شدن این جماعترسما اسم رهبری رو حتی نمیارنحاج اقا از کجا پول گرفتی؟راستی چرا عکس صفحتون عمامه دارهاما اکثرا با کت شلوار میگردی؟#صداقت#رسانههای_اجارهای
@user16788906327711 April 2025Replying toلطفا بین سیاستمداران انقلابی و فرماندهان عزیز نیروهای مسلح ایجاد تفرقه نکنید ؟؟؟
@Amraie136311 April 2025Replying toیا جهالت رودوست دارید!یا جاهلید.مگه خودرهبری نگفتن نظرات من رو از خودم بشنوید!مگر قبل از نوروز نگفتن مذاکره بااین دولت شرافتمندانه نیست!بله رهبری مانند پدری دلسوز درمقابل کودک لجوجش اجازه خلاف میل خود میدهدتا سرش مانند مذاکرات قبل به سنگ بخوردو بفهمد.چه حیف غربگدایان صدبار از یک سوراخ گزیده میشوند.
@Meshkatseyedi11 April 2025از قضا اقای ثابتی درست میگه.شما درصحبتهای اقا مذاکره مستقیم یا غیرمستقیم به تفکیک شنیدید؟
@Hasanhaji135511 April 2025Replying toبدون سوگیریهای سیاسی ،قطعا انسان عاقل، حرف این دوبزرگوار رو تایید می کنه.
@Hasanhaji135511 April 2025Replying toشمای عمامه به سر در این شرایط چرا دائم درحال دوقطبی و موش دووندنید.
@AliRezaMA11 April 2025Replying toطبق سیره چند ده ساله مقام معظم رهبری در مخالفت با مذاکره با آمریکا، حرف آقای ثابتی در زمینه بی نتیجه بودن مذاکرات (چه مستقیم چه غیر مستقیم ) به تفکر رهبری نزدیکه.
@Mahdiahmadpour200311 April 2025Replying toانسان عاقل، بیانات ولی را از خودش می شنود. نه از سردار باقری و حرف ثابتی را هم از خود ثابتی می شنود. البته انسان با شرف هم می رود حرف ولی را از خودش و حرف ثابتی را هم از خودش می شنود.حالا سوال اینجاست. یکی دیگر قرار است آنجای ترامپ را ببوسد، شماها چرا له له می زنید؟ شما هم دلتان خواست؟
@user17209602879711 April 2025فرق «اجازه دادن» با «قبول داشتن» رو که ان شاءالله متوجهی آقای مثلا طلبه!! مثل دولت روحانی که امام خامنه ای صریحا فرمودند «به مذاکرات خوش بین نیستم» اما به خاطر نفهمی و اصرار روحانی و ظریف ناچارا بهشون اجازه داد برن مذاکره البته با تعیین شروط ۹ گانه#مذاکره
@user17437667859111 April 2025Replying toلعنت خدا بر حرامزادگان خبیث رسانه که از دروغ و تقطیع و این چنین مسائلی ابا ندارند و نهایت سر سپردگی شان را به شیطان .اثبات میکنند.👎🤑🐗🐖🐖
@Dwusaeg138411 April 2025Replying toبرادر ، ورده ، رو باید گذاشت کنار .عمامه هم همون طور .باید ، شماره کارت گرفت .باید جانبداری کرد.آره گور بابای مردم ، تو راست می گی .باید مذاکره کنیم ، حق مردم و بخوریم . چه حالی بده نه؟داداش ، شما همت کنید ، هی رهبر و سپر خودتون نکنید ، یکم ببخشیدجیگر داشته باشید …Show more
@Abde12812 April 2025Replying toبده ، جناب آخوندِ استاد میگی بنده فرصت پاسخ به پیام ها رو به دلیل مشغله ندارم . اما پست های متفاوت می ذاری . القای مثبت بودن مذاکره می کنی ... شما روحانی شیعه طرفدار انقلاب هستی یا روحانی نمای غرب زده ؟