Replying to andبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ#حسینیه_ی_قلمبا کاروان نور #وامحمداهبرای آن ساعات که تاریخ از حرکت ایستاد از مجموعه ی محرم امر محال ماندنبه قلم: فتحعلی علوی سوقمطلع:سکوت مسلحدر آن بیابانکه حتی باد هم از عبور میترسید…Show moreShow this thread
Replying to andشماکه بااجرای آتش بس باعث شهادت حزب الله شدید حالا نعل وارونه میزنی
Replying to andفکر میکنید اینها عین خیالشونه؟!به قول خود بیتربیتش اصلاً به «هیچ جاشون» (؟!) نیست
Replying to andThis post was deleted by the post author.
@Khadem2dReplying to andرئیس جمهور محترم! ✋ما ملّت امام حسینیم حاضریم در جنگ، قطحی، گرسنگی و حتّی تشنگی باشیم، ولی این تحقیر و توهین ترامپ کثیف خونخوار بچهخوار رو تحمّل نکنیم. از شما میخواهیم جواب تهدیدها و توهینهای سگزرد رو بدید و عزّتمندانه خونخواه شهدا از حاج قاسم تا رهبر شهیدمون باشید✊
570 votes • 1 Day and 20 Hours and 30 Minutes leftNobody can see participants
Replying to andخطای محاسباتی یا ملئت بطونهم من الحرام؟!تبعیت از ولایت یا ضدیت با آن !حسن نیت در مذاکرات یا ذلت تسلیم!! برای چه؟چند روز بیشتر در دنیاماندن؟! لعنت خدا بر مذاکره کنندگان بی غیرت بی شرف که با شیطان قاتل امام هم وفاق میکنند نه از ولایت تبعیت میکنند و نه صدای ملت مبعوث را می شنوند#نفاق
Replying to andحالا که رفتید وای بحالتان اگر خون مسلمان و شیعه ای ریخته شود که بهایش چند برابر است
Replying to andسوئیس رفتید تا خونتان ریخته نشود سوئیس رفتید تا در امان باشید .دشمن به سازشکاران فرصت زیست میدهد و آزادانه در امنیت سفر میکنند
Replying to andباعث تاسف شد کار های شما ، شما دشمن چندین ساله خود را نمی شناسید، رفتید و جنگ برده را باختید و خودتان را با بی ابرویی گرفتار کردید،گروهی که در امتحان مذاکره مردود شده بودند مجددا به امید سکه ایران را تا اینجا به زمین زدید،
Replying to andبله درست میگن آقای دکترنمونه همین امشب وشکستن چندمین باره ی آتش بس از سوی سگِ صهیونیستی وشهادت چندتن ازاعضای حزب الله‼️نمیشدتوی توافق نامه سراسرعزت توناسرائیل رونمیاوردید⁉️یااینکه نگران بودیدآمریکازیربارنره⁉️اونم آمریکایی که ملتمسِ توافق ومذاکره بود⁉️خراب کردیدخواصخراب کردید#جنگ_آینده#مجلس
Replying to andالان لبنان مشکلش حل شده امروز هم دوباره زد لبنان آقای قالیباف به فکر آخرتت باش با یک کار ۷۰ سال عبادتت رو به باد ندی چون اول خودت رو به باد می دی بعد این مردم رو به باد می دی
Replying to andلازمه یه سر دیگه سوئیس بزنین، چون خون مسلمانان لبنان همچنان داره ریخته میشه! 🙄