از حرف تا عمل فاصله زیاد است :))
دشمن و اذناب او، از اتحاد و انسجام ملت ایران، کلافه شدهاند و درصدد مخدوش کردن این وحدت مقدس هستند. گاهی برخی افراد از روی غفلت حرفهایی میزنند که بدونتردید این حرفها دشمن را خوشحال میکند و مورد سوءاستفاده او قرار میگیرد.
Replying toبله کاملا درست میفرمایید مذاکره با آمریکا شرافتمندانه نیست
Replying toچی میگید آقای اژه ای.چرا ۳ ماهه جواب مردم را نمیدین میگن کودتاچی ها را محاکمه کنیداصلا چرا رای موافق دادی تو شعامچرا الان که دوره ات تموم شده اومدی حرف بزنیفسادی جمع نشده که هیچ بیشتر هم شده
@zagros2dReplying toکی این کار رو کرده؟اونی که افسارش بدتر پاره شده و پاچه میگیره؟یا اونی که فقط میگه چشم چشم ولی داره تیشه به ریشه مجلس و انقلاب میزنه؟
Replying toبنده به نوبه خودم از آقای اژه ای عذرخواهی میکنم که در شعام رایی دادم که منطبق بر نظر رهبر انقلاب نبود! منو ببخشید! 😐
Replying toبرای همین است که شما با علم به نظر رهبر انقلاب به امضاء تفاهم با شیطان رای مثبت دادید؟ اینگونه نظر رهبر انقلاب نصب العین است؟؟خدارا شکر که معنای نصب العین و فصل الخطاب بودن کلام رهبری از منظر سران قواییکه منصوب رهبری هستند را فهمیدیم#مردم_مبعوث_کارراتمام_خواهندکرد
Replying to andفتنه آینده🔴 هشدار مهم آیت الله مصباح یزدی درباره #فتنه #آیندهبا دقت و تامل بشنویممشکل برخی از #سیاسیون #عمامهدار یا #پیراهن_سفید یا برخی از کسانی که #سردوشی دارند و نظامی هستند این است که باورشان نمیشود اینها دشمن دین ما هستند، فکر میکنند اختلاف سر منافع مادی است، اگر آن را تأمین کنید کاری18 MBShow this thread
@Pegasus2dReplying toآفـــــرین و صد آفرین به مسیولین خیانتکار و خوش رنگ و لعاب سرطانی اصلاحات در حکومت جمهوری اسلامی که خرابکاری ها و غربگدایی های خودشونو مینداختن گردن رهبر شهید و او را در نظر مردم بدنام میکردند،هرچه دولت های قبلی ساختن این اصلاحات به باد دادند، اینبار هم میخواستند تکرار کنند که آقا سید مجتبی نگذاشت.
Replying to#برگردید_به_نظر_امام#انتقام 🚩 امام و شهدا چه شد⁉️#علی_الاصول ✅️https://virasty.com/velayat68/1782149327196210206جنابان مسئول❗️توقع دارید مردم از رهبر الگوبرداری کنند و با شما بقول لین سخن گوینداما خودتان در مهمترین مسئله کشور، خلاف نظر اصولی رهبر عمل میکنید❗️اینجاست که تناقضاتتان دامنتان را میگیردباید بدانیداگر همچنان بر مسندید صدقه سر حمایت یک جانبه امام از شما و ولایتمداری مردم است.✍ #م_طالبی_دارست…Show more
Replying to!!! ای کاش وحدت همه جوره ببینید نه فقط برا حرفای خودتون و کسی حرف حق زدنی بزنید تو دهنش ما تا آخرین قطره خونمون فدایی آسدمجتبی جانمون هستیم و نمیزاریم با این حرفا کسی بهشون چیزی رو تحمیل بکنه چه بدتون بیاد چه خوشتون بیاد😏😒
Replying to#برگردید_به_نظر_امام#انتقام 🚩 امام و شهدا چه شد⁉️#علی_الاصول ✅️🔻حتما بخوانید و منتشر کنید❌️https://virasty.com/velayat68/1782121140413352265❌حتما بخوانید و منتشر کنید⬅️نظر تخصصی یک مطلع نسبت به مطالب جناب آقای پزشکیان در خصوص عدم فروش نفت: سلام علیکم خانم دکتر (دارستانی)خدا قوت أعظَمَ اللهُ اجورَنا بمُصابِنا بِالحُسَینِ اصل مطلب این است که باید بگویم آقای رئیس جمهور در چهل روز جنگ (39 روز جنگ) اتفاقا نفت ما تماما فروش رفت و منابع …Show moreShow this thread
Replying toخرابکاری های این مذاکراتتون رو هم آینده نه چندان دور مشخص میشه ما صبوریم آقای اژه ای😶