آفرین و صد آفرین بر اشخاصی که وقتی دیدند عده‌ای در صدد سوء‌برداشت از پیام رهبر معظم انقلاب هستند، آمدند و گفتند که کلام رهبری فصل‌الخطاب است. آفرین و صد آفرین بر کسانی که حتی اگر نظرشان مخالف نظر ولی‌فقیه باشد، نظر خود را کنار می‌گذارند و نظر رهبری را نصب‌العین می‌کنند.
دشمن و اذناب او، از اتحاد و انسجام ملت ایران، کلافه شده‌اند و درصدد مخدوش کردن این وحدت مقدس هستند. گاهی برخی افراد از روی غفلت حرف‌هایی می‌زنند که بدون‌تردید این حرف‌ها دشمن را خوشحال می‌کند و مورد سوء‌استفاده او قرار می‌گیرد.
22:27 - 22 June 2026



212 Replies

Profile picture of ‌Zeinab Mdb‌
Replying to
از حرف تا عمل فاصله زیاد است :))

Replying to
بله کاملا درست میفرمایید مذاکره با آمریکا شرافتمندانه نیست

Profile picture of ‌🚩🏴نفیسه حیدرزاده‌
Replying to
دیگه باید ی جور خودشون سفید کنند

Profile picture of ‌کانال منتظران‌
Replying to
چی میگید آقای اژه ای.چرا ۳ ماهه جواب مردم را نمیدین میگن کودتاچی ها را محاکمه کنیداصلا چرا رای موافق دادی تو شعامچرا الان که دوره ات تموم شده اومدی حرف بزنیفسادی جمع نشده که هیچ بیشتر هم شده

Profile picture of ‌علی مصباحی 🏴🇮🇷‌
Replying to
کی این کار رو کرده؟اونی که افسارش بدتر پاره شده و پاچه میگیره؟یا اونی که فقط میگه چشم چشم ولی داره تیشه به ریشه مجلس و انقلاب میزنه؟

Profile picture of ‌حمید قاسمی‌
Replying to
بنده به نوبه خودم از آقای اژه ای عذرخواهی میکنم که در شعام رایی دادم که منطبق بر نظر رهبر انقلاب نبود! منو ببخشید! 😐

Profile picture of ‌Kh Shm‌
Replying to
برای همین است که شما با علم به نظر رهبر انقلاب به امضاء تفاهم با شیطان رای مثبت دادید؟ اینگونه نظر رهبر انقلاب نصب العین است؟؟خدارا شکر که معنای نصب العین و فصل الخطاب بودن کلام رهبری از منظر سران قواییکه منصوب رهبری هستند را فهمیدیم#مردم_مبعوث_کارراتمام_خواهندکرد

فتنه آینده🔴 هشدار مهم آیت الله مصباح یزدی درباره #فتنه #آیندهبا دقت و تامل بشنویممشکل برخی از #سیاسیون #عمامه‌دار یا #پیراهن_سفید یا برخی از کسانی که #سردوشی دارند و نظامی هستند این است که باورشان نمی‌شود اینها دشمن دین ما هستند، فکر می‌کنند اختلاف سر منافع مادی است، اگر آن را تأمین کنید کاری
18 MB

Show this thread


Profile picture of ‌اسب بالدار‌
Replying to
آفـــــرین و صد آفرین به مسیولین خیانتکار و خوش رنگ و لعاب سرطانی اصلاحات در حکومت جمهوری اسلامی که خرابکاری ها و غربگدایی های خودشونو مینداختن گردن رهبر شهید و او را در نظر مردم بدنام میکردند،هرچه دولت های قبلی ساختن این اصلاحات به باد دادند، اینبار هم میخواستند تکرار کنند که آقا سید مجتبی نگذاشت.

Profile picture of ‌باولایت🇮🇷تاشهادت🇵🇸 🚩خونخواه‌امامِ‌شهیدِامت🚩‌
Replying to
جنابان مسئول❗️توقع دارید مردم از رهبر الگوبرداری کنند و با شما بقول لین سخن گوینداما خودتان در مهمترین مسئله کشور، خلاف نظر اصولی رهبر عمل می‌کنید❗️اینجاست که تناقضاتتان دامنتان را می‌گیردباید بدانیداگر همچنان بر مسندید صدقه سر حمایت یک جانبه امام از شما و ولایتمداری مردم است. #م_طالبی_دارست…
Show more

Profile picture of ‌دلتنگ آسد علی خامنه ای🤍🕊‌
Replying to
!!! ای کاش وحدت همه جوره ببینید نه فقط برا حرفای خودتون و کسی حرف حق زدنی بزنید تو دهنش ما تا آخرین قطره خونمون فدایی آسدمجتبی جانمون هستیم و نمیزاریم با این حرفا کسی بهشون چیزی رو تحمیل بکنه چه بدتون بیاد چه خوشتون بیاد😏😒

Profile picture of ‌مهراد‌
Replying to
رای مثبت به تفاهم؟😔

Profile picture of ‌باولایت🇮🇷تاشهادت🇵🇸 🚩خونخواه‌امامِ‌شهیدِامت🚩‌
Replying to
#برگردید_به_نظر_امام#انتقام 🚩 امام و شهدا چه شد⁉️#علی_الاصول 🔻حتما بخوانید و منتشر کنیدhttps://virasty.com/velayat68/1782121140413352265
حتما بخوانید و منتشر کنید⬅️نظر تخصصی یک مطلع نسبت به مطالب جناب آقای پزشکیان در خصوص عدم فروش نفت: سلام علیکم خانم دکتر (دارستانی)خدا قوت أعظَمَ اللهُ اجورَنا بمُصابِنا بِالحُسَینِ اصل مطلب این است که باید بگویم آقای رئیس جمهور در چهل روز جنگ (39 روز جنگ) اتفاقا نفت ما تماما فروش رفت و منابع …
Show more

Show this thread


Profile picture of ‌معصومه مهدوی🇮🇷🇵🇸🇱🇧‌
Replying to
الان منظورتون کیان؟! قالیباف و پزشکیان که نظر خودشونو اعمال کردن!

Replying to
حرف مفت نزن

Profile picture of ‌دلتنگ آسد علی خامنه ای🤍🕊‌
Replying to
خرابکاری های این مذاکراتتون رو هم آینده نه چندان دور مشخص میشه ما صبوریم آقای اژه ای😶

Profile picture of ‌تی تی‌
Replying to
خوب پس چرا خودت نظر خودت رو به رهبری ترجیح دادی؟گرفتی مارو؟

Profile picture of ‌Hadiseh🚩‌
Replying to
اینا رو داری به کی‌ میگی؟؟؟🤣🤣🤣