❌بعد ازمحاصره ی دریایی علیه ایراندربیشترِگفتگوهایکارشناسان/مردم مبعوث شدهنظرشان این بودکه۱درصدم امکان رفع محاصره وجود ندارد.ولی با یک توییتِ عاقلانه آقای قالیبافمحاصره ای که گفتن ۶۰روزه۳ساعته ازبین رفت☺️…Show more
4d❌بعد ازمحاصره ی دریایی علیه ایراندربیشترِگفتگوهایکارشناسان/مردم مبعوث شدهنظرشان این بودکه۱درصدم امکان رفع محاصره وجود ندارد.ولی با یک توییتِ عاقلانه آقای قالیبافمحاصره ای که گفتن ۶۰روزه۳ساعته ازبین رفت☺️…Show more
Replying toجنگ با امریکا/اسراییلتموم نشده که بریم بعدی😊قراره برسیم به ظهور وفتح قدسان شاالله....دل خوش به دشمن نیستمفقط واقعیت رانوشتمالبته حسادت اصلاچیزخوبی نیست🙈حضرت آقا❤️جانم فرمودند:…Show more
Replying to