نمیفهمم چی میگه
@Khudamir19 May 2026Replying toاقا طبق این حرفا ما الان به عربا و اسراییل میتونیم به عنوان گرفتن خاکشون حمله کنیم ولی اگه حمله کنیم همین اگاه های خیلی فهیم میگن ایران وحشیه فلانهبرای همین نفهماست که ۲۰۰ ساله به هیچ نقطه حمله نکردیم و صرفا توی بعضی از سال ها دفاع کردیم بعضی سالام قسمتایی از کشوروددادیم رفته
@Khudamir19 May 2026Replying toسوم ماجرا زمانی که هنوز قوم بنی اسرائیل درست نشده بوداونجا اسمش فلسطین بود قوم بنی اسرائیل توش زندگی میکرد بعد که رفتن مصر و ادامه ماجرا میشه بگی بر چه اساسی اینجارو میخواستن؟ اینکع اون موقع کنار فلسطینیا زندگی میکردن اصلا میگیم بهشون وحی شده پس چرا قسمتی از آرژانتین هم میخواستن برن اول ؟
@Khudamir19 May 2026Replying toچهارم اینکه وقتی به مصر حمله کرد و اگه میشه توضیح بدین حمله کرد بخشی اژ مصر رو گرفت اسم دقیث محله رو نمیدونم در ازای آزادی اون چندین کیلومتر به خودش اضافه کرد.سیاست گروگان گیری اومد ۱۰۰ متر مثال گرفت گفت ۸۰ متر میدمت ۲۰ مترو نمیدم جنگن تموم اینو سازمان ملل چرا کاری نداشت؟