13 August 2024
خسته ام از اینترنت دیالآپی ایران

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌Null‌
@Nulllll13 August 2024
این ایرانسل خجالت نمیکشه واقعا، اینترنتش از اینترنت ثابت سرعتش پایین تره، رو 4G سرعتش ۵ مگابیته، رو 4G+ سرعتش ۲۰ مگابیت، این چه وضع خدمات دادنه، برا آنتناشون هم UPS نذاشتن موقعی که برق میره اینترنت همراه هم میره، از صبح تا حالا میخوام یه چند تا فایل آپلود کنم تا حالا ۱.۵ گیگ کلا آپلود کرده
5 مگابایت اونم تو حالت عادی!طلاست که!!!واقعاً خدارو شکر کن جای من نیستی...آخرین باری که اینترنت ایرانسل استفاده کردم سرعت ۵ مگابایت فقط ساعت ۴ تا ۷ صبح اتفاق می افتاد 😂
20:21 - 13 August 2024

1 Reactions
98 Views


1 Reply

Profile picture of ‌Null‌
@Nulllll13 August 2024
Replying to
عارضم به حضور شما که مگابیت واحد اندازه گیری سرعته، ۵ مگابیت به حجم میشه 650 کیلوبایت8bit=1Byte