خسته ام از اینترنت دیالآپی ایران
This post was deleted by the post author.
@Nulllll13 August 2024این ایرانسل خجالت نمیکشه واقعا، اینترنتش از اینترنت ثابت سرعتش پایین تره، رو 4G سرعتش ۵ مگابیته، رو 4G+ سرعتش ۲۰ مگابیت، این چه وضع خدمات دادنه، برا آنتناشون هم UPS نذاشتن موقعی که برق میره اینترنت همراه هم میره، از صبح تا حالا میخوام یه چند تا فایل آپلود کنم تا حالا ۱.۵ گیگ کلا آپلود کرده
@Nulllll13 August 2024Replying toعارضم به حضور شما که مگابیت واحد اندازه گیری سرعته، ۵ مگابیت به حجم میشه 650 کیلوبایت8bit=1Byte