خدا لعنت کنه و نگذره از مسئولان بی غیرت و بی عفت انشالله خون شهدا دامن گیرشون بشه
@Mno_5127 September 2025Replying toخدا لعنت کنه و نگذره از مسئولان بی غیرت و بی عفت انشالله خون شهدا دامن گیرشون بشه
@Espartism27 September 2025
@Bano_Mahoti7 September 2025Replying toاُ ف برمسئولینِ بی وجودمعلوم نیستمسئولِ کدوم نظامند؟نظامِ کفر یا اسلام رسیدیم به آخرالزمان #فتنه
@abbaskiani7 September 2025Replying toخاک بر سر جماعتی که براحتی فریب خوردندو به چنین دولتمردانی رای دادند تا اینها بقدرت برسند و چنین فضایی را ایجاد کنند.دنبال مقصر دیگر نگردید.
@Iranban587 September 2025Replying toاز کوزه همان برون تراود که در اوست.سینما همیشه توش از کثافت کاری ها و بی ناموسی ها بوده اکثر شون هم همینجوری هستند
@user1720708634707 September 2025Replying toاتحادی رو که رهبری فرمودند اون چیزی نیست که خیلی از انقلابی ها فکر میکنند. اتحاد یعنی به خارج کشور مربوط نیست. بایدبرخی دولتی هارو به سلابه کشید و پای میز محاکمه بکشانند. اتحاد=به دشمن مربوط نیست خودمان حل میکنیم
@salambarhaghighat7 September 2025Replying toبهتر هست بدانید انتشار این فیلم هم، گناهش برابر هست با گناه سازندگان و حضار و بازیگرانش. گناه بزرگیست. لطفا سریع فیلم گناه آلود رو حذف کنید تا گناه دیدنش توسط مردمان بیشتری گردنتان نیوفتد
@user1720708634707 September 2025Replying toنصفه خالی لیوان رو نبینید، بجاش مسولان ما نهج البلاغه رو حفظ هستند،در انتخاب افراد فاسد به هیچ عنوان تعارف ندارند. رفع فیلترینگ هم که داریم، قانون ننگین عفاف و حجاب هم خوشبختانه لغو شده
@Montazer110ali7 September 2025Replying toخاک بر سر مسئولین بی غیرتمان کودتا شده ولی هنوز انقلابی ها سکوت کردند نکنه وفاق نفاقشون بهم بخوره
@Madar2387 September 2025Replying to((اتحاد مقدّس یعنی اتّحادی که پاک است نه آلوده به هر کثافتی))این را ابتدامسیولان به خود بیاینداتّحادکثیفی که وفاق نام گرفته اتّحاد نیست چرا آنها اشاعه ی بیفرهنگی وگناه کنند و طرف انقلابیون بپذیرند اما ما تا اسم حجاب میبریم خرده فرمایشات سخنگوی طعنه زن شروع میشود؟مرگ به نیرنگ بازان#اتّحاد_مقدّس
@Z_safe_a7 September 2025Replying toهیچ وقت هیچ وقت نه از آثار نرگس آبیار خوشم اومد نه از حجابش.. مشخص شد که اون چیزی که به سرش بود فقط ابزارش بوده نه اعتقادش
@user1697252937997 September 2025Replying toفقط خاک بر سر ما انقلابیون بی عمل، بزودی همه ارزشهای انقلاب که حاصل خون صدها هزار شهید است را محو خواهند کرد، وما نظاره گر منتظریم اقا امام زمان ظهور کرده وما را نجات دهد، برخیزید، هارون مکی شوید از اتش نترسید، از شهادت فقط ارزویش را بلدید، اینجا میدان مین است باید جلو امام جامعه حرکت کنید، یاعلی
@Halazune_khane_bdush7 September 2025Replying toاز کارگردانش خانم نرگس آبیار که چند فیلم دفاع مقدس عالی ساختند،بعیده همچین کاری...!
@madady437 September 2025Replying toهر چی بوده خیلی وقته به فنا رفته جماعت رو به همچین چیزایی مشغول کردند تا به هدف خودشون برسن