🔹 دکتر پزشکیان با انتشار تصویری از پرچم مزین به نام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در شبکه ایکس نوشت:▫️ «إنّ للحسین فی قلوب المؤمنین حرارة لا تبرد أبداً»▪️ «هر کجا مینگرم رنگ رخش جلوهگر است، هر کجا میگذرم جلوه مستانه اوست.»
فرزاد ویسی Replied
🔹 دکتر پزشکیان با انتشار تصویری از پرچم مزین به نام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در شبکه ایکس نوشت:▫️ «إنّ للحسین فی قلوب المؤمنین حرارة لا تبرد أبداً»▪️ «هر کجا مینگرم رنگ رخش جلوهگر است، هر کجا میگذرم جلوه مستانه اوست.»
Replying toآنکه به تیغِ جفا ، طومارِ عمرِ حسین زمانه را درهم پیچید، اینک در سودایِ جبران، چشم به قافلهسالارِ کربلا دوخته است تا شاید در حریمِ اباعبدالله الحسین(ع)، غبارِ سنگینِ گناه از جان بشوید.
فرزاد ویسی Replied
Replying toیاد اون جمله هاشمی رفسنجانی ملعون درباره جام زهر افتادم که میگفت اگه جام زهر رو به امام نداده بودیم افراد بیشتری در جبهه ها شهید میشدن !
فرزاد ویسی Replied
📍 گوش به فرمانیم🔖رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حساب شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: 📍گوشبفرمانیم، وظیفهٔ محولشده به ما توسط مقام معظم رهبری، پیگیری تحقق شروط و بندهای تفاهم است. در صورت بدعهدی، پیمانشکنی و زیادهخواهی طرف مقابل هیچ تردیدی در پاسخ کوبنده به…Show more
فرزاد ویسی Replied
بنده علیالاصول نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی از طرف خود و اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه آن را صادر کردم.ملت پرشور و باوفای ایرانهمانگونه که مطلع شدید، تفاهمنامهای بین روسای جمهور ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین از سر دلسوزی و حسن نظر، تلاشهای زیادی کردند و البته این رئیسجمهور امریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرمها برای این امر استفاده میکرد.
Replying toمسئولی که مقابل ولایت فقیه بایستد، باید بداند که نمیشود در برابر ستون خیمه نظام قد علم کرد. این مسیر ، مسیر سقوط و رسوایی است نه اعتبار. در این کشور،جایگاهها امانتاند،نه ملک شخصی.هرکس بخواهد منافع خود را بر مصالح ملت و فرمان کلان نظام ترجیح دهد،دیر یا زود زیر بار سنگینیِ انتخاب خودش له خواهد شد.
@Allahu_akbar13 June 2026Replying to andخدا شفا عنایت کنه، که دارید اینقدر بدبینی و بی اعتمادی ایجاد میکنید به مسئولان دلسوز ، کسانی در این کودتا دست داشتند که همیشه بر خلاف سخنان رهبری بزرگوار در حال فتنه گری و دو قطبی بودند، تهمت و دروغ به مسیولین نظام و ارکان حاکمیت،ایجاد یأس و تنفر به رئیس جمهور و رئیس مجلس و ... منجمله همین خرفت
@F_weysi_6513 June 2026Replying to andبدبینی ما از قرآن ، تجربه تاریخ و دشمن شناسی میاد ! خوشبینی شما از کجا !؟هابیل رو قابیل کشت ، یوسف را برادرانش به چاه انداختن ! اینا نسبت خونی با هم داشتن ، مسئولین چه نسبتی با ما دارن به جز اینکه حق مردم ، حق الله و حق امام در دستان اونهاست !؟
@Allahu_akbar13 June 2026Replying to andآیا قرآن کریم و تاریخ به ما یاد نداده که ولایتمدار باشیم و اعتماد داشته باشیم به اوامر الهی ولی فقیه، مسئولان خادمان و منتخبین مردم هستند، که ما هم به لطف خدا به ولی فقیه و حکومت و دولت و سایر مسئولان دلسوز اعتماد داریم و کمک میکنیم در ادامه مسیر چه مسائل نظامی باشد چه مذاکره یا هر تصمیمی که میگیرند
Replying to andسلام ، اینم از نظر رهبری درباره تفاهم ایران و آمریکا . حالا باید چشمان خود را باز کنیم و ببینیم چه کسانی ولایتمدار هستند !و کدام مسئول خادم و کدام نیز خائن هستند !
فرزاد ویسی Replied
@Rasaee7dدر روزهای اخیر متاسفانه #کلید و #گازانبر که دشمن هم بودند، به برکت تفاهم و توافق با آمریکا دست به دست هم دادهاند و #رفیق شدهاند!تعدادی از کانالهای فعال و منتقد تفاهمنامه و توافق با آمریکا در سکوهای داخلی مسدود شدهاند و جالب اینجاست که به آنها اعلام هم نمیشود، چرا و به کجا باید مراجعه کنند!از…Show more
«جنگ،فرصتی برای غارت نیست؛اما دولت آن را به بازیِ«تحمیلِ صلح»بدل کرده است.با تورمِ عمدی،مردم را به زانو درمیآورند تا در لحظهی موعودِ توافق،همانها را با چند سکه ارزانیِ نمایشی،به استقبالِ صلحی ببرند که خود، زمینهسازِ آن بودهاند؛تئاتری تلخ که در آن،«معیشتِ مردم»،ابزارِ بازی سیاسی وفاقیون شده است»
فرزاد ویسی Replied
@Ghalibaf15 June 2026📍با مقاومت تاریخی ملت و رشادت نیروهای مسلح، ایران گامی بلند به سوی پیروزی نهایی برداشت🔖دکتر محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکرهکننده جمهوری اسلامی ایران در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: 📌ملت دوستداشتنی و سروقامت ایران! با مقاومت تاریخی شما و رشادت نیروهای مسلح در برابر آنان که قصد…Show more
@F_weysi_6515 June 2026Replying toسوره انبیاء ، آیه ۳۵ :«کُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ ۗ وَنَبْلُوکُم بِالشَّرِّ وَالْخَیْرِ فِتْنَةً ۖ وَإِلَیْنَا تُرْجَعُونَ»«هر انسانی طعم مرگ را میچشد ؛ و ما شما را با بدى و نیکى [یا سختی و آسانی] میآزماییم و در نهایت به سوى ما بازگردانده میشوید
فرزاد ویسی Replied
@Ghalibaf14 June 2026📍پس از چراغ سبز آمریکا به رژیم برای تجاوز به ضاحیه، سخن گفتن از ادامه مسیر ممکن نیستدکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای 🔖اسلامی در پستی در حساب شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: 📌تجاوز صهیونیستها به ضاحیه بار دیگر نشان داد آمریکا یا ارادهای برای اجرای تعهدات خود ندارد یا توان آن را. با چراغ سب…Show more
@F_weysi_6514 June 2026Replying toانفال ۵۶ : الَّذِينَ عَاهَدْتَ مِنْهُمْ ثُمَّ يَنْقُضُونَ عَهْدَهُمْ فِي كُلِّ مَرَّةٍ وَهُمْ لَا يَتَّقُونَهمان کسانی که از آنها پیمان گرفتی، اما هر بار پیمان خود را میشکنند و (از خدا) پروا ندارند.با آنکه بارها پیمان شکسته، پیمان بستن خطاست؛که عهد با دشمنِ بیوفا، راهی است به سوی شکست خویش
فرزاد ویسی Replied
@Ejeii14 June 2026دشمن غدّار و حیلهگر بسیار به مخدوش کردن وحدت و انسجام ملی ما چشم دوخته است. صهیونیستهای خبیث علناً میگویند که منتظر خالی شدن خیابانها از ملت مبعوثشده ایران هستند. آنها این آرزو را به گور میبرند.وحدت ساحات در ایران اسلامی استمرار خواهد داشت: میدان، خیابان، دیپلماسی و رسانه؛ همه و همه در راس…Show more
@F_weysi_6514 June 2026Replying toدر زمانی که مردم اعتراض دارند، توپ در زمین مسئولین است.اگر مسئولین با «شفافیت» و «اصلاح رفتار» به اعتراض مردم پاسخ دهند، انسجام ملی ترمیم میشود. اما اگر مسئولین بر مخفیکاری خود اصرار ورزند و صداهای معترض را بشنوند اما نادیده بگیرند، در واقع خودِ مسئولین عاملِ از بین رفتنِ انسجام ملی خواهند بود.
@Allahu_akbar13 June 2026Replying to andآیا قرآن کریم و تاریخ به ما یاد نداده که ولایتمدار باشیم و اعتماد داشته باشیم به اوامر الهی ولی فقیه، مسئولان خادمان و منتخبین مردم هستند، که ما هم به لطف خدا به ولی فقیه و حکومت و دولت و سایر مسئولان دلسوز اعتماد داریم و کمک میکنیم در ادامه مسیر چه مسائل نظامی باشد چه مذاکره یا هر تصمیمی که میگیرند
@F_weysi_6513 June 2026Replying to andو ولی فقیه شهید نگفت که مذاکره با این دولت (ترامپ جنایتکار) اصولی ، عقلی و شرافتمندانه نیست !؟
@F_weysi_6513 June 2026Replying to andهمون قرآنی که خداوند بر پیامبر درس نخوانده و بی سواد خود نازل کرد !
@Allahu_akbar13 June 2026Replying to andآیا قرآن کریم و تاریخ به ما یاد نداده که ولایتمدار باشیم و اعتماد داشته باشیم به اوامر الهی ولی فقیه، مسئولان خادمان و منتخبین مردم هستند، که ما هم به لطف خدا به ولی فقیه و حکومت و دولت و سایر مسئولان دلسوز اعتماد داریم و کمک میکنیم در ادامه مسیر چه مسائل نظامی باشد چه مذاکره یا هر تصمیمی که میگیرند
@F_weysi_6513 June 2026Replying to andو چرا در پیام رهبری در چهلم قائد شهید امت اینچنین آمده ؟ : چهل شب و روز است که خداوند متعال پیشوای این امت را فراخوانده؛ برخلاف آنچه در عصر کلیمالله رخ داد، اصحاب رهبر شهید و امت او ... مبعوث شدند و چون کوههای استوار در برابر سامری و گوسالهاش ایستادگی کرده ! به راستی سامری امت ایران کیه !؟
@Allahu_akbar13 June 2026Replying to andگوساله سامری یعنی رژیم منحوس صهیونیستی ، در امت اسلام سامری وجود ندارد ، اگر هم باشد تو و تفکرات مسموم امثال شماست که نادان هستید و فکر میکنید ما هم مثل شما باید نادان و احمق باشیم و اینگونه فکر کنیم مانند موجودات تهی از عقل و منطق #تحلیلگر_نادان
@F_weysi_6513 June 2026Replying to andتنها چیزی که می تونم بگم اینه که : تضاد ، امضایِ خداست. توهینِ تو به مخلوق، توهین به خالق است. پس سکوت کن!تفاوتها اصلِ خلقتاند. اگر نمیفهمی، حداقل ساکت باش.«توهین = ضعفِ منطق. سکوت کن.»
Replied@Allahu_akbar13 June 2026Replying to andآیا قرآن کریم و تاریخ به ما یاد نداده که ولایتمدار باشیم و اعتماد داشته باشیم به اوامر الهی ولی فقیه، مسئولان خادمان و منتخبین مردم هستند، که ما هم به لطف خدا به ولی فقیه و حکومت و دولت و سایر مسئولان دلسوز اعتماد داریم و کمک میکنیم در ادامه مسیر چه مسائل نظامی باشد چه مذاکره یا هر تصمیمی که میگیرند
@F_weysi_6513 June 2026Replying to andو چرا ولی فقیه حاضر گفتند خطای محاسباتی مسئولان و این جمله از صدا و سیما حذف شد !!!!؟
@F_weysi_6513 June 2026Replying to andدر آموزههای قرآنی،«اعتماد» به دشمن دو نوع است:اعتماد سیاسی/نظامی: که قرآن آن را به شدت نهی کرده است (مانند آیات : ۷۳ و ۱۱۸ سوره آل عمران و...).اعتماد و معامله و تعامل در شرایط عادی: همانطور که در آیه ۸ سوره ممتحنه اشاره شد،قرآن تعامل عادلانه و نیکی با دشمنی که با شما نمیجنگد را جایز دانسته است.
@F_weysi_6513 June 2026Replying to andتاریخ به ما یاد داد که در جنگ صفین فرماندهان در مقابل امام معصوم علامه دهر شدند و تحمیل کردن حکمیت را و اگر نبود حجت الهی و عقلی برای امام معصوم همان لحظه فرماندهان را عزل و کسان دیگری را جایگزین میکرد !
فرزاد ویسی Replied
@Ghalibaf12 June 2026📍پاسخ صریح قالیباف به ترامپ:بدون هیچ بهانهای باید به تعهداتی که داده شده عمل شود🔖دکتر محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکرهکننده ایران در واکنش به ادعاهای واهی ترامپ در پستی به زبان انگلیسی در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس نوشت: 📌باید به تعهداتی که داده شده عمل شود، بدون هیچ اما و اگر و بهانهای.…Show more
@F_weysi_6513 June 2026Replying toخائن همیشه بوده و هست ، این دست پخت اجنبی است ! به پایان خود سلام کنید .
فرزاد ویسی Replied
@ali_khezrian10 June 2026🎥 وقتی میدانیم دشمن باور به مذاکره ندارد، اصرار بر مذاکره برای چیستعلی خضریان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:🔹رئیس هیئت مذاکرهکننده ایران جناب آقای دکتر قالیباف صریح اعلام کرد که آمریکاییها اصلاً باور به مذاکره ندارند. و زبانی به غیر از زبان قدرت را نمیفهمند.🔹خیلی عجیب است که…Show more7 MB
@F_weysi_6510 June 2026Replying toسادهلوحی در ضیافتِ دژخیمدشمن، تشنهیِ فتح است و مذاکره را نه برایِ صلح، که برایِ خریدِ زمان و نفوذ به سنگرِ باورهایمان میخواهد. مذاکره با کسی که بقایِ خود را در فنایِ تو میبیند، نه دیپلماسی، که گشودنِ دروازههایِ شهر به رویِ فاتح است. تاریخ، هرگز به خوشباوران رحم نکرده است.
فرزاد ویسی Replied
@Ghalibaf8 June 2026📍رئیس هیئت مذاکرهکننده ایران: معادلهٔ آتشبس روی کاغذ و نقض مکرر آن در میدان را برهم زدیم | تا ارادهٔ واقعی برای اعتمادسازی نداشته باشید، پاسخ ایران همین است 🔖دکتر محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکرهکننده «میناب ۱۶۸» در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: 📌 معادلهٔ آتشبس روی کاغذ و نقض مکرر آ…Show more
@F_weysi_659 June 2026Replying toمذاکره برای حقوق ملت ایران، نیازمندِ اهرم فشار است. در مذاکره با شیطان، شما با کسی روبرو هستید که صاحبِ «خانه» (سیستمِ جهانی) است. او قوانینِ بازی را تعیین میکند. وقتی بازیگر، داور و مالکِ زمین همگی یک نفر هستند، «مذاکره» نامِ دیگرش «تسلیم شدنِ مرحلهبندی شده» است.