خودتون واسه یه جنگ تمام و عیار که حتی هسته ایی بخوریم آماده کنید خیلی شدیدتر از جنگ ۴۰ روز ه
iriPinned post
@Fahimeh_shirjang17 April 2026خودتون واسه یه جنگ تمام و عیار که حتی هسته ایی بخوریم آماده کنید خیلی شدیدتر از جنگ ۴۰ روز ه
آخر زمون که میگن اینه که مداحی وفاقی به ما که کم حجابیم میگن تندرو 😐 چون پشت ولی فقیه سفت وایسادیم
@Fahimeh_shirjang18 June 2026چون این روزها وفاقیون دارن به انقلابیها برچسب خوارج میزنن باید بگم کهخوارج اولش امیرالمومنین رو تو فشار گذاشتن که با معاویه مذاکره کننبعد که گند مذاکره در اومد گفتن مسئولیت مذاکرات با علی(ع) بوداین موضوع براتون آشنا نیست؟
@Fahimeh_shirjang15 June 2026با گذر از خون سید علی به آرامش نسبی دست نخواهیم یافت،آنان که گذر کرده اند از این خون،در حقیقت راه را هموار تر کرده اند برای ریخته شدن خون های خودشان به دست قاتلان سید علی...
@Fahimeh_shirjang15 June 2026انشاءالله امسال محرم پای مداحی و سخنرانی کسانی که «مثلی لا یبایع مثل یزید» رو نفهمیدن و علیه این جریان کار کردن نمیشینماین از من...@ali_bitarafan5
@Fahimeh_shirjang15 June 2026خب؛ حدود ۱۰۰ روز پس از ریخته شدن خون رهبر شهید توافق با آمریکا در روز ۱۴ ژوئن (تولد ترامپ) اعلام شد.برای ثبت در تاریخ و امکان مراجعهی بهتر، چند نام را اینجا ثبت میکنیم:
@Fahimeh_shirjang15 June 2026میدونم همه مردم ناراحتن (هسته سخت نظام نه خنثی و وفاقی غربگرای تسلیمی ،مردم واقعی کف میادین)ولی حداقل تو جنگ بعدی که نوچه ها نفوذیا ی آمریکا بهش تنفس دادن کشته میشن و از دستشون راحت میشیم و این دفعه راحت میجنگیم با دشمن ******** فقط حیف که به این نفوذیا باید بگیم شهید..😏
@Fahimeh_shirjang14 June 2026واقعیت اینه که مردم کلا مخالف آتش بس بودن و تو جنگ کسی حرف از آتش بس میزد دیونه میشدن.گربه نره و روباه مکار نشستن دیدن چیکار کنن گفتن یه لیستی بدیم برای آتش بس که رهبر تایید کنه و آتش بس انجام بشه حداقل فعلا... رهبرم تایید کرد حالا زیر همونم داره میزنه مهدی محمدی مشاور قالیباف
@Fahimeh_shirjang13 June 2026که اورانیوم و تو داخل رقیق کنیم تو غلط کردی ...عنتر خان که مقاومت باعث جنگ شد و مذاکره عدم جنگ؟؟؟؟؟ 😂😭😂😭😂😭😂😭 باورم نمیشه راست راست تو تلوزیون اومدی این زر ای مفت رو زدی عراقچی ....ما ملت کف خیابون دست رهبر و پر میکنیم و چنان تو دهنتون میزنیم بیا و ببین
@Fahimeh_shirjang12 June 2026انقد ۶۰ روز و کش میدن که اربابشون آمریکا حسابی تجهیز بشه و آماده که دوباره با قدرت حمله کنه فقط ما مردم باید یه حرکتی بزنیم دیگه نمیشه همینجور فقط وایسیم برامون تصمیم بگیرن
@Fahimeh_shirjang12 June 2026📢پیشنهاد ویژه کنشگری و رزم پلاکاردی :هرگونه توافق بدون رعایت 🇮🇷ده شرط شعام ( مورد تایید و تاکید رهبر معظم انقلاب امام خامنهای) زیر لگدهای مردم مبعوث له خواهد شد.#الله_اکبر#کار_را_تمام_خواهیم_کرد 🇮🇷🇮🇷🇮🇷
@Fahimeh_shirjang12 June 2026میدونید مشکل اصلی من چیه با جریان غربگدا ی تسلیمی..؟ نیش شون بازه همیشه شما عراقچی و قالیباف ببین با صورت جدی و با صلابت شهید رییسی و رهبر شهیدمون مقایسه کن
@Fahimeh_shirjang12 June 2026فقط نگاهای پوکر فیس مجری به عراقچی 😐 وقتی میدونی داره چرند میگه
@Fahimeh_shirjang12 June 2026اين برانداز ها وسطلى هاكه ميخوان كشور و ازماها بگیرن نميدونن كه ما خودمون ميخاییم كشور و صدا وسيما رو از اصلاح طلب واصول گراى تسليمى غربگدا پس بگیریم واسه همينه از شب اول جنگ وسط ميدونيم
@Fahimeh_shirjang10 June 2026یادتونه تو جنگ هی صدا و سیما مکانشون عوض میکردن که حمله نشه؟؟؟هیچی دشمن اصلا احتیاج به این کار نداشت چون نفوذیاش الان دارن کارشونو میکنن رسما جنگه ولی صداو سیما لاله چون بودجشونو پوزیده نصف کرده و تهدیدشون کرده
@Fahimeh_shirjang8 June 2026الوعده وفا سید مجید گفته بودید هر جا مردم بگن میزنید فرودگاه بن گورین پلیز🙏🏻
@Fahimeh_shirjang4 June 2026آهای صدا و سیما حواسمون بهتون هست کلمه مسئولان و حذف کردی از بیانیه رهبر..ببین نه مردم اون مردم سابقن نه زمانه اون زمانه سابق پوستتونو میکنیم
@Fahimeh_shirjang1 June 2026میدان انقلاب ما ادراک میدان انقلاب تا میای راجع به خون رهبر و انتقام بگی زامبیا بهت حمله میکنن از بیرون جمعیت