کلا تو توهمی
@Taeb_tabrizi20 February 2025Replying toشیخ چند تا نکته میگم اگه دوست داشتید گوش کنید ۱-شما طبق دستور رهبری از دولت حمایت کردید و این کارتون قابل تقدیر هست ۲-قبول کنید که بعضی جاها اشتباه رفتید ۳-منم قبول دارم که بعضی جاها اشتباه رفتید ولی کلا تعصب چشم برخی رو جوری کور کرده که کلا از شما بدگویی میکنن و این اشتباهه یا حق
@Hossein136820 February 2025Replying toآخه چی بگم که مدرک آبکی گرفتی ولی بلد نیستی درست هم حرف بزنی نه ازسیاست چیزی بلدی و نه از اقتصاد شما چه کاره اید که از دولت حمایت کنید؟مگر خطاب رهبری صرفا امثال شماست؟یا خطابشون اغلب اونایی اند که در جای جای حاکمیت تصمیم گیر و تصمیم سازاند؟وواقعا میتونند به دولت کمک کنند
@MHSarmadi20 February 2025Replying toشیخ جان بیخیالاین اهالی ویراستی اگه اهل تفکر بودن که زمین تخت گرا نمیشدن 🤦🏻♂️😂😂😂اینا هر کدوم یه جوری به شدید ترین شکل ممکن متعصبن رو یه چیز خنده داربه نظرم شما خیلی حرص اینجا رو نزناز کسایی که بدیهیات رو نمیفهمن و از طرفی در اوج بی سوادی ادعای فضل میکنن، انتظار نمیره
@montazer768220 February 2025Replying toبا اینکه بنده به دولت چهاردهم هیچ اعتقادی ندارم ولی فحاشی هم نمیکنم. در فحاشی نکردن هم به دولت ولایت مدار باشید.
@user17349720949020 February 2025Replying toسلام بزرگوار من کار شما قبول دارم خدا خیرت بده دید جالبی را برای همه ارائه می دهی اما این پیام شما بوی عجب و غرور می دهد برادر مراقب شیطان باش آشیخ فرهاد فتحی
@Atenahashemie20 February 2025Replying toیک نفر هست آقایعبدالرحیم انصاری یکی دیگه هم هست ولی مثل شما معروف نیست
@abdi_ir20 February 2025Replying toاین کمک به آقای پزشکیانه که بگیم افراد مسئله دار رو مسئولیت نده ، چشمت به غربیا نباشه ، مسئولینی که قبلا بی عرضگیشون رو نشون دادن دوباره نیار، این کمک به پزشکیانه که بگیم قانون خدا رو ابلاغ کن ، این کمک به پزشکیانه که بگیم در مقابل بیکانگان عزیز باش! بله حرف ولایتمداران معروف و غیرمعروف اینه
@AmirhosseinManian20 February 2025شما غیر خودت یه مدعی پیدا کن که همون روز بیانات صریح رهبری برای مذاکره با آمریکا، اینجوری منطوق مفهوم بچینه، بعد بیا بگو امر ولی.
@Alisar11020 February 2025Replying toآشیخ اولاً حمایت از دولت به معنی ماله کشی خطاها و جهتگیریها اشتباه نیست بلکه سنگ اندازی نکردن در مسیر حرکت اونه، ثانیاً اگر شما این مدل رو حمایت از دولت میدونی، چرا در دوره شهید رئیسی طوری دیگه عمل میکردی؟ اونموقع رهبری نگفتن از دولت حمایت کنید؟ چه کسایی دل رهبری رو سوزوندن؟
@mreza1220 February 2025Replying toاستاد مغلطه ، خوب بلدی ماهی گیری کنی ... بفرما موقع شهید رئیسی که میفرمودی رئیسی مدیریت بلد نیست و ... حضرت آقا گفته بود !!! یا دستور حزب بود !؟
@Mrsarbahr20 February 2025Replying toرانندگی ایمن برای پیشگیری از تصادفات و جلوگیری از مجروح و فوت عزیزان مان یک اصل اساسی استبا هشتگ #من_مراقبتم به استقبال بهار قرآن و طبیعت بریم🚦🚦 خانواده عزیزم با رانندگی ایمن در سفر های نوروزی #من_مراقبتمادامه #کمپین #من_مراقبتم با همت شما می تونه نقش موثری در پیشگیری ازوقوع #تصادفات داشته باشه
@Alamdar20 February 2025مالهکشی کمک به دولته؟ ب چ منطقی وفاق ینی دولت هرتصمیمی میگیره تلاش اولیهتون بر دفاع از دولت و حمله به انقلابیا باشه؟ برخورد شما با خودیا فحش و نفرین و توهین بود و با اصلاحاتیا هدیه و رفاقت. البته چرا. زمانیکه انقلابیا به گرونی و بیقانونی و... نقد میکردن شما به نحوه وایسادن خانم سخنگو گیر میدادید
@Hassan1520 February 2025Replying to and🌺آواز خوانی بسیار زیبای پیرمرد نابینا در مسجد جامع اصفهان در مدح مولا امیرالمومنین علی علیه السلام💐تو صفا ده عشق و وفای منی💐تو نمکزن شور و نوای منی📎 #میلاد_امام_علی(ع)📎 #ایران_صدا📎 #نوستالژی9 MB