اوه هم صدا با داوری رو می گین در امت گرایی و ملت گرایی کیان اکبر زاده 😂باید هم برا هم نوشابه باز کنید ایشون هم ید توانمندی در مسدود کردن نظر مخالف دارند موفق باشید ان شاءالله
@Ta_abad_ba_velayat25 تیر 1404Replying toاوه هم صدا با داوری رو می گین در امت گرایی و ملت گرایی کیان اکبر زاده 😂باید هم برا هم نوشابه باز کنید ایشون هم ید توانمندی در مسدود کردن نظر مخالف دارند موفق باشید ان شاءالله
@MHSarmadi25 تیر 1404Replying toشیخ فرهادرائفی پور قبلا حداقل زورشو میزد تحلیل کنهجدیدا زده تو خط کپی از کانالای زرد تلگرام 🤦♂️https://virasty.com/MHSarmadi/1752621361043876044اول تو تلگرام اینو دیدم، گفتم شاید ادمینای تلگرام خیلیمیزننچششون ضعیف شده.الان اینو تو صفحه استاد دیدم، درسته عجیبه ولی گفتم شاید استادم چشش ضعیف شده 😔بعد رفتم تو کامنتاو فهمیدم نه تنها یک ایران چششون ضعیف شده (!) بلکه ظاهرا مصرف زیادی بر زوال عقل هم تأثیر میذاره 😔#شلیک_مستقیم | #بازنشر
@Meysam_ammar25 تیر 1404Replying toناخن چیده رائفی پور شرف داره یه آخوند پروژه بگیر و باسن لیست روحانی
@Oldoz25 تیر 1404Replying toمتاسفم برای جبهه انقلاب ک عواملش اینگونه پنجه در هم میکشند.اللهم عجل لولیک الفرج
@user17097940082325 تیر 1404Replying toبعد از اینکه اسرائیل استاد بزرگ رائفی پور را ب ترور تهدید میکنه دوباره پادوهای غربزده جاده رو صاف میکنن آخه کدوم اصلاح طلب جرات داره با رائفی پور مناظره کنه تا برای همه ثابت شه مادر چ کسی مرد زاییده
@Tofighmoosavisalehi25 تیر 1404Replying toفتحی با خودش گفته یه وقت نکنه مردم به رسانه های اسراییلی دسترسی نداشته باشن من خودم نماینده زسانه های اسراییلی باشم
@Sarbedaaraan25 تیر 1404Replying toای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست....عِرض خود می بری و زحمت ما میداری!!.صد بار گفتم بهت ای شیخ ، این ره ک میروی ب ترکستان است!!
@Zahra_gowhar25 تیر 1404Replying toفقط یه بلاگر میتونه به تمسخر و توهین که شرعا حرامه را تبلیغ کنه .من واقعا موندم نفوذ تاکجای حوزه عملیه راگرفته که ملیجکی چون تو هنوز عمامه بسر داری
@The_Holy_Quran25 تیر 1404Replying toیک فردی که رهبری رو هم مسخره میکنه رایفی پور رو هم مسخره میکنه البته اون وره ابه،نمیخوام بگم رائفی پور به رهبری ربط داره یا چی اما کاره شما مثل همون آدمه
@a3del25 تیر 1404Replying toآخه رب گه، تو آخرین فلسفت در بشکه کنار مغروق بود. تو و چه به مناظره با دکتررائفی پور. توی آینه هم نگاه کنی، قیافتن هم عمرا بشه در یک قاب چید. الته خدایی نکرده، خنذیر، بهش بر نخوره. منظورم این شل همه چیه.
@irandokht4925 تیر 1404Replying toشما فرق بین نقد با تخریب و فرق بین بررسی با انگولک کردن رو نمیدونین ... یکی با تمسخر دیگری رو تخریب میکنه احساس تنهایی نمیکنی ...
@Saam11025 تیر 1404Replying toشیخبه نظرت از خودت بخوان کلیپ طنز بسازن و نقد کنن، چند ساعت فیلم بشه؟من طرفدار رائفی پور نیستم و گاهی نقدهایی هم بهش دارم.ولی انصافا تو راسته ی کاری خودش میشه گفت موفق عمل کرد. خیلی مباحث یهود و غرب و شیطان شناسی رو ایشون تقریبا زنده کرد که تا قبلش خیلی رسانه ای نبود.موقع نقد از انصاف خارج نشیم
@Zamanzadeh25 تیر 1404Replying toاین دلقک بازیا از امثال شما بر میاد که درکی از رابطه فیلم سازی و بازی سازی، با نگاه استراتژیک غرب (خصوصا امریکا) تو مسئله نمادگرایی ندارین !این سهل انگاری مسائل تو میز سیاسیون کشوره که ما رو به این فلاکت انداخته دیگه !غیر اینه که دشمن برا ۱۰۰ سال آینده ما برنامه ریزی میکنه ؟!⚠️ فَتامّل شیخ !
@user17498026217825 تیر 1404Replying toامثال شماها هزار تا باشد جای رائفی پور را پر کرده نمیتواند. سخنان زیبا و محققانه استاد خیلی هارو با مکتب علوی پیوند زده است بی انصافی است که این همه درخشش نادیده گرفته شود.