وسط جنگ دست از این حرکات بردار شیخ
درسته وسط جنگیم ولی در ایتا گفتیم الان که باید فعال باشه، ایشان توییتر رو بسته اومده ایتا و امروز در ایتا پیام گذاشته که از روز اول صفحم رو بستند. همین الانسرچ کردم صفحه را قفل کرده است که در امان بماند. به نظرتون چرا وسط جنگ چنین کاری میکند؟! نمیتونیم یک صفحه برای ایران بدیم؟!همینم جدید نزده و تا…Show more
@Salamebijavab23 March 2026Replying toدرود.جناب شیخ فرهاد گرامی، از آنجا که ریزش مخاطبان آگاه شده از گنداب پشت ظاهر رنگ و لعاب دار؛ زیاد شده، بهترین فرصت را در کوچ به ایتا دیده اند تا شاید بتوانند عده ای دیگر را از مسیر پیروی از امام جامعه دور کرده و از گرده ی چربشان؛ بهره مند گردند.نفرین بر سوپر اصلاح طلب و سوپر انقلابی.
@HeidaRieh23 March 2026Replying toفقط تو یکی حرف از وحدت و شاگردی حضرت آقا و طلبگی سطح ۴ نزن!!!رهبر انقلاب:توصیهام به رسانههای داخلی کشورمان با همه تفاوتهای فکری، سیاسی و فرهنگی که ممکن است داشته باشند این است که از پرداختن به نقاط ضعف بهطور جدی خودداری کنند. در غیر اینصورت امکان وصول دشمن به مقصودش وجود دارد.
@Mosafer199923 March 2026Replying toاحتمال انتحاری شدن دیوانگان رائفی پور زیر این ویراست بالاست، با احتیاط رد شوید.
@Mahnazheidari23 March 2026Replying toچطوری شما توییتر وصل میشید ما نمیشم که!! چه اینترنتی داريد؟!!
@Hadi20169523 March 2026Replying toمیدونم خنده دار هست علت زدن این افراد رو حسادت شما بدونیم. گیر سه پیچ دادن و دکمه ول کن نداشتن شما رو هم درک نمیکنم که البته شما قطعا حجت دارین برای کارتون و من هم نمیتونم بگم قطعا کار شما غلط هست.مجبوریم نظر شخصی خودمون رو بگیم از سر برادری نه خدای ناکرده ضدیت. شما و ایشان رو در یک جبهه میدانم
@Hadi20169523 March 2026Replying toایشان هم میتونه بگه حجت داشتم برای خودم مخاطب داخلی رو اولویت بزارم، تبلیغات هم نیاز داشتم که با پولش هزینه کنم برای خدمت. دلیله دیگه چون مثل شما فکر نمیکنه ک نمیشه دلیل برای گیر دادن شما
@ma_roh_qr0023 March 2026Replying toیه نکته بعضی ها به سخن رهبری که گفتند اتحاد رو حفظ کنید و... استناد میکنن ،بالطبع نقد کردن ایشان ضربه ای به اتحاد نمیزنه چون اتحاد حول محور ایران شکل گرفته و مخاطب اکثرا انقلابی ایشون در اثر نقد ریزش نمیکنه پس به نظر مشکلی با نقد پیش نمیاد
@Motaharee23 March 2026یعنی داخل توئیتر هم همین بودی اینجا هم همین هستی!.به نظر من یه تسبیح بگیر دستت ذکر بگو به جای اشغال کردن فضای مجازی!
@user17741100747123 March 2026Replying toمیشه برگردی به همون دوران که لباس طلبگیتو درآوردی؟!کلا آبرو میبری؛ نه میدونی چی بگی نه میدونی کی بگیمن فن رائفی پور نیستم ولی همه جوره از تو بالاتره.
@Rizayari23 March 2026Replying toبنده هم میخواستم چک کنم این موضوع رو ولی عزیزان فرمودن برای اتصال به نت بین الملل ۱۰ تومن هزینه کانفیگ اونم بدون تضمین باید بدی.ممنون که ما رو جریان گذاشتین.امشب راحت میخوابیم🙂
@Armin_xz23 March 2026Replying toامیر تنها رو که میگی زدن ساسپند شده، عدم دسترسی به صفحه مراتبی داره، گاهی ساسپند نمیشی ولی اجازه ورود به اکانت داده نمیشه، از اونجا که خیلی وقته پست نذاشته مشخصه دسترسی نداره وارد اکانتش بشه
@Hesam_Lotfi23 March 2026Replying toاز سیم خاردار نفس عبور کنید درشان روحانیت و لباس پیغمبر نیست، بخصوص در سال های اخیر که نقش و الگوی روحانیت برای نسل زد و جامعه کم رنگ شده روحانیت باید هوشیارتر و تواضع بیشتری نشان دهد
@Max_Verstapen23 March 2026Replying toحاجی سیم کارت سفید حال میده ؟ #اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل