🔴 تنگۀ هرمز بسته شد🔹قرارگاه خاتم‌الانبیا: نظر به بدعهدی‌ و پیمان‌شکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهم‌نامه پایان جنگ، و در واکنش به نقض بی‌وقفه و مستمر آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و کشتار بی‌رحمانه و آوارگی صدها هزار نفر از مردم مظلوم این سرزمین و همچنین با توجه به عدم عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر صهیونی از اراضی جنوب لبنان، اعلام می‌کنیم که تنگۀ هرمز به روی تردد شناورها بسته خواهد شد.🔹اين گام اول پاسخ به عهدشکنی دشمن است و در صورت ادامه تجاوز گام‌های بعدی برای پایبندکردن دشمن به اجرای تعهدات برنامه ریزی و اقدام خواهد شد.
16:59 - 20 June 2026



53 Replies

Profile picture of ‌Ss Sejjil‌
Replying to
لبنان چی شد؟!#لبنان

Profile picture of ‌آقای مهندس 🎒💔‌
Replying to
خوبه ولی کافی نیستسریع باید اقدام نظامی بشه تا زمان بیش از این از دست نرفتهتا کار از کار نگذشتهحملات دشمن سنگین و زیادهزمان به نفع دشمن و به ضرر ماستنباید زمان رو از دست داد

Profile picture of ‌مجتبی‌
Replying to
به نظرتون کافیه؟مگه قبل از انعقاد تفاهم نامه، تنگه هرمز بسته نبود؟مگه یکی دو ساعت قبل از تفاهم نمیخواستیم در پاسخ به وحشی گری های رژیم صهیونیستی، بهشون سیلی بزنیم، ولی به دلایل نامعلوم این اتفاق نیفتاد؟چرا نمیزنید این لعنتی ها رو؟ از چی می ترسید؟ نکنه اختیارتون افتاده دست کودتاچی ها؟

Profile picture of ‌مهدی شارکی‌
Replying to
بسته شدن موقت بدرد نمی‌خورداسرائیل باید موشکباران شود آنهم نه بطور مختصر و جزئیلبنان در این چند روز صدها شهید دادهشرافت داشته باشید و بزنید زیر میز مذاکرهحاج قاسم مرد میدان بودالان حاج قاسم نیست که اسرائیل دور برداشتهحاج قاسم میگفت در شرایط جنگی تا بخوای دیپلماسی کنی سر بچه مردم رو بریدن!خدا …Show more

Profile picture of ‌Fa Fotohi1986‌
Replying to
نتیجه ی بدعهدی و زیاده خواهی ترامپ=بستن تنگه هرمز🇮🇷

Profile picture of ‌سکینه مقدم‌
Replying to
بزن که خوب میزنی قرارگاه!

Profile picture of ‌یاسی سادات حسنی‌
Replying to
تحقق کامل شروط توافق، نیازمند پیگیری مستمر و نظارت دقیق مسئولان و مطالبه‌گری آگاهانه مردم است تا منافع ملی به‌طور کامل تأمین شود.

Profile picture of ‌سوفیا أبری‌
Replying to
باید دست و بازوی مردان میدان را بوسید، خداوند پشت و پناهتان.

Profile picture of ‌تهمینه بارانی پور‌
Replying to
احسنت،اقدام بسیار به موقع و درستی بود👌 دلمون شاد شد.

Profile picture of ‌نسرین مقدم‌
Replying to
ماشاءالله به برادران قرارگاه!

Replying to
افرین به این قرارگاه که ضعف نشون نمیده

Profile picture of ‌سمّانه دماوندی‌
Replying to
دست مریزاد! باید با دشمن بدعهد با قدرت برخورد کرد، خیابان پشتیبان میدان است.

Profile picture of ‌zeynab beyzai‌
Replying to
آفرین به قرارگاه! خوشحال شدیم از بسته شدن تنگه هرمز، دشمن دوباره بدعهدی کرد.

Profile picture of ‌ثمینه بارانی‌
Replying to
توافق نباید فقط روی کاغذ باشه، باید شروطش دقیق اجرا بشه و زیر نظر مردم و مسئولین بمونه.

Profile picture of ‌حلما سادات حسنی‌
Replying to
انسجام و هم‌افزایی کشورهای محور مقاومت، ضامن امنیت جمعی این جبهه است؛ چرا که امنیت هر یک از اعضا با امنیت سایر کشورهای این محور گره خورده است.

Profile picture of ‌بانو غضنفری‌
Replying to
تنگه هرمز دوباره بسته شددشمن بازم بدعهدی کرد، آتش‌بس رو قبول ندارهبد عهدی شیطان

Replying to
نتیجه مهار نکردن اسرائیل، بسته شدن تنگه خواهد بود

Profile picture of ‌zeynab pmohamady‌
Replying to
نظارت مردم لازمه! اتحاد مقاومت امنیت همه رو حفظ می‌کنه.

Profile picture of ‌Marya_banoo‌
Replying to
اتحاد محور مقاومت خط قرمزه توافق باید با نظارت مردم باشه، شروط ایران رو باید بپذیرند

Profile picture of ‌Fa Mahdavi1986‌
Replying to
احسنت ، خداقوت اصلش اینه🇮🇷