لبنان چی شد؟!#لبنان
@MNR_017dReplying toخوبه ولی کافی نیستسریع باید اقدام نظامی بشه تا زمان بیش از این از دست نرفتهتا کار از کار نگذشتهحملات دشمن سنگین و زیادهزمان به نفع دشمن و به ضرر ماستنباید زمان رو از دست داد
Replying toبه نظرتون کافیه؟مگه قبل از انعقاد تفاهم نامه، تنگه هرمز بسته نبود؟مگه یکی دو ساعت قبل از تفاهم نمیخواستیم در پاسخ به وحشی گری های رژیم صهیونیستی، بهشون سیلی بزنیم، ولی به دلایل نامعلوم این اتفاق نیفتاد؟چرا نمیزنید این لعنتی ها رو؟ از چی می ترسید؟ نکنه اختیارتون افتاده دست کودتاچی ها؟
@Sharaki7dReplying toبسته شدن موقت بدرد نمیخورداسرائیل باید موشکباران شود آنهم نه بطور مختصر و جزئیلبنان در این چند روز صدها شهید دادهشرافت داشته باشید و بزنید زیر میز مذاکرهحاج قاسم مرد میدان بودالان حاج قاسم نیست که اسرائیل دور برداشتهحاج قاسم میگفت در شرایط جنگی تا بخوای دیپلماسی کنی سر بچه مردم رو بریدن!خدا …Show more
Replying toنتیجه ی بدعهدی و زیاده خواهی ترامپ=بستن تنگه هرمز✊️🇮🇷
Replying toتحقق کامل شروط توافق، نیازمند پیگیری مستمر و نظارت دقیق مسئولان و مطالبهگری آگاهانه مردم است تا منافع ملی بهطور کامل تأمین شود.
Replying toاحسنت،اقدام بسیار به موقع و درستی بود👌 دلمون شاد شد.
Replying toآفرین به قرارگاه! خوشحال شدیم از بسته شدن تنگه هرمز، دشمن دوباره بدعهدی کرد.
Replying toتوافق نباید فقط روی کاغذ باشه، باید شروطش دقیق اجرا بشه و زیر نظر مردم و مسئولین بمونه.
Replying toانسجام و همافزایی کشورهای محور مقاومت، ضامن امنیت جمعی این جبهه است؛ چرا که امنیت هر یک از اعضا با امنیت سایر کشورهای این محور گره خورده است.
Replying toتنگه هرمز دوباره بسته شددشمن بازم بدعهدی کرد، آتشبس رو قبول ندارهبد عهدی شیطان
Replying toنظارت مردم لازمه! اتحاد مقاومت امنیت همه رو حفظ میکنه.
Replying toاتحاد محور مقاومت خط قرمزه توافق باید با نظارت مردم باشه، شروط ایران رو باید بپذیرند