اگه گل بودم:نرگس شئ بودم:آیینهغذابودم:ماکارانیشهر بودم:نجفنوشیدنی بودم:آبمیوه بودم:نارگیل و آناناسدرخت بودم:مجنون
@robina_shi7 June 2024Replying toاگه:گل بودم:بابونهشئ بودم:کتابغذا بودم:قیمه بادمجون. شهر بودم:خوینوشیدنی بودم: آب پرتقالمیوه بودم:نارنگی،پرتقالدرخت بودم: سرو
@Mahi__87 June 2024Replying toگل:خرزهرهشی:کیسه بوکسغذا:سوپشهر:دوقوز آبادنوشیدنی:نوشابه زردا(کسی دوست نداره)میوه:الوبخارادرخت:گردو
@Zahra56697 June 2024Replying toاگهاگه گل بودم: رز آبیشئ بودم: کتابغذا بودم: فسنجونشهر بودم: مشهدنوشیدنی بودم: آبمیوه انبه، آبمیوه بودم: انبهدرخت بودم: بید مجنون
@Ftir_r7 June 2024Replying toاگه:گل بودم : یاسشئ:عروسک خرسیغذا :فسنجونشهر:مشهدنوشیدنی:ابمیوه هلومیوه: توت فرنگی
@sarbAz_Hossein_1287 June 2024Replying toاگهگل بودم: رز قرمزشی بودم: پلاک شهداغذا بودم: قورمه سبزی شهر بودم: کربلانوشیدنی: شیرکاکائو میوه: پرتقالدرخت بودم: توت🦦
@nor_zahra3137 June 2024لالهبرنوبه زبان محلی میگیم بِز برنج خرم آباد دوغ محلیبلوطبلوط
@R1151157 June 2024Replying toاگه:گل بودم: گل سرخ کوهیشئ بودم:گوشی سادهغذا بودم:دمپختشهر بودم: مغستاننوشیدنی بودم: آب میوه بودم: بلوطدرخت بودم: کنارپ ن: باتوجه به وضعیت فعلی