❌ حاکم #امارات: ⚡ایرانیان از ما اعراب کینه دارند و ما نیز از آنها کینه داریم.⚡ایرانیها جزایر ما را اشغال کردهاند همانطور که چند قرن قبل خاک ما را اشغال کرده بودند.⚡آنها باید مراقب اعمال خود باشند تا خشم عربی را بیدار نکنند.کانال برای ظهورپ.ن: ما فقط کینه نداریم باهاتون پدر کشتی هم داریم😉