حاکم #امارات: ایرانیان از ما اعراب کینه دارند و ما نیز از آنها کینه داریم.ایرانی‌ها جزایر ما را اشغال کرده‌اند همانطور که چند قرن قبل خاک ما را اشغال کرده بودند.آنها باید مراقب اعمال خود باشند تا خشم عربی را بیدار نکنند.کانال برای ظهورپ.ن: ما فقط کینه نداریم باهاتون پدر کشتی هم داریم😉
20:00 - 5 May 2026

90 Views