فعلا که پزشکیان، ایران رو نشونده در جایگاه متهم و از متجاوزها عذرخواهی کرده...از بقیه چه توقعی دارید؟
@dr_halim7 March 2026Replying toچرا مردم فلسطین یا مردم سوریه ، یا مردم لبنان برای مظلومین میناب استوری نمیگذارند؟ آل آیز ان میناب
@Hosamoddin7 March 2026Replying toباز الان یکی دو تا کشور دوست و همسایه و داداشی هستن که یه کم طرفداری کنن.... توی 8 سال دفاع مقدس که هیچ کس پشت و پناه مون نبود....تازه ضد مون هم بودن همون موقع هم نتونستن هیچ غلطی بکنن.. به حول قوه الهی الان هم دست از پا درازتر بر میگردن
@amirheidari627 March 2026Replying toچون حقوق بشر رو اون کسایی نوشتن که خودشون رعایتشون نمیکنن. اون که ما به اسم منشور حقوق بشر داریم به کار کشور های غربی نمیاد . همون منشور بود که یهودیا رو نجات داد. حالا واسمون شاخ شدن
@MD20007 March 2026Replying to
@Shadman7 March 2026Replying toدلت خوشه. رئیس جمهور اون کشور پهناور از کشورهایی که میزبان متجاوز بودن عذرخواهی هم کرد.