به یک کشور پهناور با تمدن چندین هزارساله حمله شده و رهبرش رو شهید کردند؛ چرا صدای محکومیتی از دنیا شنیده نمیشه ؟ای لعنت به حقوق بشرتون ...
04:43 - 7 March 2026



11 Replies

Profile picture of ‌ف.ایزدی‌
@F_izadi7 March 2026
فعلا که پزشکیان، ایران رو نشونده در جایگاه متهم و از متجاوزها عذرخواهی کرده...از بقیه چه توقعی دارید؟

Profile picture of ‌شیخ حلیم سعدی✔️‌
@dr_halim7 March 2026
Replying to
چرا مردم فلسطین یا مردم سوریه ، یا مردم لبنان برای مظلومین میناب استوری نمیگذارند؟ آل آیز ان میناب

Profile picture of ‌حسام الدین جدی‌
@Hosamoddin7 March 2026
Replying to
باز الان یکی دو تا کشور دوست و همسایه و داداشی هستن که یه کم طرفداری کنن.... توی 8 سال دفاع مقدس که هیچ کس پشت و پناه مون نبود....تازه ضد مون هم بودن همون موقع هم نتونستن هیچ غلطی بکنن.. به حول قوه الهی الان هم دست از پا درازتر بر میگردن

Profile picture of ‌amir mohammad heidari‌
@amirheidari627 March 2026
Replying to
چون حقوق بشر رو اون کسایی نوشتن که خودشون رعایتشون نمیکنن. اون که ما به اسم منشور حقوق بشر داریم به کار کشور های غربی نمیاد . همون منشور بود که یهودیا رو نجات داد. حالا واسمون شاخ شدن

Profile picture of ‌سیده‌
@seyede1187 March 2026
Replying to
چون حقوق بشری وجود نداره ...

Profile picture of ‌Gole barf67‌
@Golebarf7 March 2026
Replying to
چون رئیس جمهورش ۵ دقیقه یکبار از هر خری یه دور عذرخواهی میکنه

@MD20007 March 2026
Replying to
عاقبت ت ای خوک بچه خور#ترامپ #خوک_کثیف #پدوفیلی

Profile picture of ‌Hanames‌
@Hanames7 March 2026
Replying to
از سازمان ملل متفرقه توقعی نمی ره

Profile picture of ‌شادمان‌
@Shadman7 March 2026
Replying to
دلت خوشه. رئیس جمهور اون کشور پهناور از کشورهایی که میزبان متجاوز بودن عذرخواهی هم کرد‌.